„Budzimy emocje z zimowego snu” w promocji Canal+

Pod hasłem „Budzimy emocje z zimowego snu” trwa kampania promocyjna wiosennej ramówki Canal+. Akcja – której główny element stanowi specjalna gazetka – jest prowadzona w Warszawie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii promującej wiosenną ramówkę Canal+ 21 i 22 marca w najważniejszych punktach Warszawy rozdawana jest bezpłatna gazetka „Canal+News” prezentująca wybrane elementy oferty tej stacji. I tak w rubrykach z kraju i ze świata można przeczytać zapowiedzi najciekawszych polskich i zagranicznych premier filmowych w tym kanale, w rubrykach kryminalnej i społecznej – omówienia premier filmów detektywistycznych, sensacyjnych i obyczajowych, a ponadto m.in. wywiad z Pelelope Cruz oraz rozmowy o festiwalach filmowych w Cannes i Gdyni.

grafika

Oprócz dystrybucji gazetki i działań happeningowych akcja obejmuje emisję reklam Canal+ w warszawskim metrze – zarówno w wagonach (City Info), jak i na peronach (Infoscreen). Kampanię – skierowaną do mieszkańców stolicy oraz do dziennikarzy warszawskich i regionalnych redakcji zainteresowanych tematyką telewizyjną – przygotowała agencja Pi-aR+, która opracowała także we współpracy z grafikami stacji gazetkę „Canal+News”. Realizacją działań happeningowych zajmuje się agencja Endorfina Events, spoty emitowane w metrze przygotował zespół autopromocji Canal+, a mediaplan opracował dom mediowy MPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]