SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Built for the city'

To hasło reklamowe, które towarzyszyć będzie jesiennej kampanii obuwia marki Caterpillar w Polsce.

Jak podano w komunikacie kampania oparta jest na mocnych, dynamicznych zdjęciach. Wykonane w scenerii Nowego Jorku, odzwierciedlają miejski charakter produktu i marki. Przedstawiają młodych ludzi, w typowych dla nich momentach dnia codziennego. Elementy brandingu są wplecione w zdjęcia w sposób bardzo subtelny, głównie poprzez odniesienie do koloru marki CAT, który pojawia się w logo, haśle kampanii oraz adresie strony internetowej.

Kampania „Built for the city” jest bezpośrednia w swoim przekazie i pozycjonuje Caterpillara jako markę wyboru dla świadomych mody i stylu klientów.

W Polsce kampania obejmować będzie działania w prasie (głównie prasa męska: LOGO, CKM, PLAYBOY) oraz outdoor.

Kampania trwać będzie przez 2 miesiące: wrzesień- październik.

Prasę i outdoor firma zakupiła we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: 'Built for the city'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl