Bundle - książka papierowa + e-book od Virtualo w Empiku

Dystrybutor treści cyfrowych Virtualo wraz z Empikiem wprowadził do sprzedaży w salonach tej sieci tzw. Bundle.

km
km
Udostępnij artykuł:

Bundle to pakiety składające się z książki drukowanej oraz e-booka o tym samym tytule. Obecnie sprzedawane są w formule 2 w cenie 1, gdzie wersja elektroniczna dodawana jest bezpłatnie do papierowej. W przyszłości mają pojawiać się również inne warianty.

Virtualo wprowadziło pierwsze Bundle wraz z Wydawnictwem C.H. Beck dwa lata temu, ale były one dostępne tylko w księgarni internetowej. Ostatnio nastąpiła implementacja systemu pozwalającego na generowanie w kasach salonów Empik kodów Virtualo na e-booki, co umożliwiło zaoferowanie Bundle także w księgarniach stacjonarnych.

Obecnie w salonach Empik dostępnych jest około 20 Bundli, w tym takich wydawnictw jak Zysk i Ska, Fabryka Słów, Wielka Litera i Buchmann, a ich liczba ma systematycznie rosnąć.

grafika

E-booki dostępne w Bundlach przekazywane są klientom w postaci niepowtarzalnego kodu (wydrukowanego na paragonie w kasie Empiku), który należy wpisać na stronie http://virtualo.pl/kod. Książka jest wówczas automatycznie dodawana do wirtualnej półki Użytkownika i od tego momentu można z niej korzystać.

Wykorzystanie kodów nie ogranicza się tylko do Bundli. Produkt skierowany jest także do agencji reklamowych, biur prasowych wydawnictw oraz firm w ogóle. Może on być wykorzystany np. jako e-book do recenzji, prezent dla pracowników, czy nagroda w konkursie.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?