Nowa oferta reklamowa 360 od Burda Media Polska

Burda Media jest dziś jednym z największych podmiotów internetowych w segmencie kobiecym w Polsce. Jest także liderem w kluczowych dla kobiet kategoriach tematycznych: moda i uroda oraz kulinaria, a także istotnym wydawcą w kategorii podróże, życie gwiazd i parenting.

Materiał partnera
Materiał partnera
Udostępnij artykuł:
Nowa oferta reklamowa 360 od Burda Media Polska

W skład portfolio mediowego Burda Media Polska wchodzą jakościowe portale internetowe jak: Elle.pl, Glamour.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl, Viva.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl, które docierają miesięcznie do 13 mln użytkowników, którzy generują blisko 140 mln odsłon stron (źródło: Megapanel/PBI, marzec/2023).

Działalność digitalową wspierają magazyny tradycyjne, w tym międzynarodowe tytuły wydawnicze będące od wielu lat liderami w swoich kategoriach tematycznych: ELLE, ELLE Decoration, Glamour, National Geographic, Traveller i VIVA!

Zintegrowana komunikacja 360 stopni

Burda Media Polska zarządza platformami multimedialnymi, które łączą marki klientów reklamowych z użytkownikami swoich serwisów internetowych, zaangażowaną społecznością w social mediach, lojalnymi czytelnikami magazynów, a także uczestnikami eventów. W ramach dostępnej oferty 360 dostarcza rozwiązania reklamowe szyte na miarę, które wspierają rozwój biznesu swoich partnerów z segmentów: luxury&lifestyle, moda i uroda, travel i kulinaria.

Oferta reklamowa Burda Media Polska to:•    Efektywne dotarcie w segmencie kobiecym (digital, eCommerce, social media, print, eventy)•    Obecność reklamowa przy najwyższej jakości treściach redakcyjnych•    Wysoka skuteczność kampanii digital (w tym model performance i programmatic)•    Autorskie rozwiązania w kanałach Social Media: Facebook, Instagram i Tiktok•    Dedykowane rozwiązania reklamowe realizowane przez Content Studio (native & branded content)  

Zobacz najnowszą ofertę reklamową Burda Media Polska dostępną w materiale video:

Skuteczne dotarcie i najlepsze dopasowanie - kluczem do sukcesu!

•    800 mln wyświetleń reklamowych miesięcznie•    90% średnie viewability reklam display•    85% odsłon stron serwisów generują Kobiety•    Affinity index 126 w grupie kobiet, dla Top 20 wydawców digital w polskim internecie

Nr 1 w marketingu rekomendacji Beauty

Testy produktów kosmetycznych przeprowadzane w Klubie Recenzentki Wizaz.pl to flagowe rozwiązanie w marketingu rekomendacji dla wszystkich marek z segmentu beauty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-zmieniaja-sie-media-w-czasach-ai-i-some-jaka-bedzie-rola-nowoczesnego-wydawcy,7169663594629249a ##

Oferowane rozwiązania zapewniają obecność na każdym etapie ścieżki zakupowej: od inspiracji, poprzez rekomendację wyboru na bazie opinii po teście, aż po zakup produktu i pozostawienie opinii katalogu Wizaż / KWC po zakupie.

•    20 lat na rynku•    Ponad 170 000 recenzentek w Klubie Recenzentki Wizaz.pl•    Blisko 2 mln rzetelnych i organicznych recenzji w katalogu KWC•    Prawie 180 000 produktów kosmetycznych w katalogu KWC•    Własna platforma influencerska•    Ponad 50 produktów nagrodzonych tytułem Kosmetyk Wszech Czasów 2023

Jedyny wydawca medialny z własną platformą e-commerce beauty

•    20 tysięcy produktów w drogerii Cocolita.pl•    1 000 000 zamówień online rocznie•    1,5 mln odwiedzin miesięcznie•    220 000 fanów na FB•    200 000 followers na IG•    74 000 fanów na TikTok•    3,6 mln wyświetleń filmów produktowych na YT

grafika

Źródło statystyk: Mediapanel (Real Users), marzec 2023; profile social media - marzec 2023.

Materiał partnera
Autor artykułu:
Materiał partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski