Burda Media tworzy platformę influencer marketingu Bdigital

Burda Media otworzyła Bdigital - autorską platformę zrzeszającą mikroinfluencerów, marki i twórców aktywnych na Instagramie i Tik Toku. Za projekt odpowiada Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz, sales director Burda Media Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Burda Media tworzy platformę influencer marketingu Bdigital

Jak informuje Burda Media w komunikacie "Bdigital automatyzuje niektóre procesy [influencer marketingu], co sprawia, że projekty są przeprowadzane sprawnie i w wygodny sposób".

- Zależało nam na stworzeniu intuicyjnej platformy, w której klienci znajdą dopasowane do swoich potrzeb rozwiązania, pozwalające im na nawiązanie kontaktu z influencerami, a co za tym idzie umożliwienie im szerokiej promocji swoich marek - mówi Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz, sales director Burda Media Polska, która odpowiada za zarządzanie platformą.

Platforma influencer marketingu Bdigital - jak działa

Bdigital oferuje influencerom dostęp do panelu użytkownika, w którym mogą zarządzać bieżącymi projektami, wgrywać propozycje postów, śledzić rozliczenia i komunikować się z moderatorem kampanii przy pomocy dedykowanego chata.

Część projektów będzie współtworzona z portalami Burdy, m.in. Glamour.pl, Elle.pl czy National-Geographic.pl. Influencerzy mogą zostać zaangażowani w np. pisanie artykułów, przygotowywanie contentu na potrzeby konkretnych projektów czy współtworzenie serwisów internetowych wydawnictwa.

- Wierzymy, że nasze długoletnie doświadczenie w budowaniu serwisów internetowych oraz w pracy z klientami z wielu branż pozwoli na realizację kampanii na najwyższym poziomie - mówi Justyna Dziegieć, chief digital officer Burda Media Polska.

Klienci przy pomocy panelu akceptują propozycje influencerów oraz treści zgłoszone w ramach kampanii. W trakcie jej trwania w łatwy sposób mają możliwość śledzenia postępów i wyników projektu.

Dzięki integracji z kontem influencera, twórcy platformy mogą na bieżąco sprawdzać dane demograficzne oraz zaangażowanie odbiorców i na bazie tych statystyk dopasować twórców do projektu klienta.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek