Burda Media tworzy platformę influencer marketingu Bdigital

Burda Media otworzyła Bdigital - autorską platformę zrzeszającą mikroinfluencerów, marki i twórców aktywnych na Instagramie i Tik Toku. Za projekt odpowiada Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz, sales director Burda Media Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Burda Media tworzy platformę influencer marketingu Bdigital

Jak informuje Burda Media w komunikacie "Bdigital automatyzuje niektóre procesy [influencer marketingu], co sprawia, że projekty są przeprowadzane sprawnie i w wygodny sposób".

- Zależało nam na stworzeniu intuicyjnej platformy, w której klienci znajdą dopasowane do swoich potrzeb rozwiązania, pozwalające im na nawiązanie kontaktu z influencerami, a co za tym idzie umożliwienie im szerokiej promocji swoich marek - mówi Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz, sales director Burda Media Polska, która odpowiada za zarządzanie platformą.

Platforma influencer marketingu Bdigital - jak działa

Bdigital oferuje influencerom dostęp do panelu użytkownika, w którym mogą zarządzać bieżącymi projektami, wgrywać propozycje postów, śledzić rozliczenia i komunikować się z moderatorem kampanii przy pomocy dedykowanego chata.

Część projektów będzie współtworzona z portalami Burdy, m.in. Glamour.pl, Elle.pl czy National-Geographic.pl. Influencerzy mogą zostać zaangażowani w np. pisanie artykułów, przygotowywanie contentu na potrzeby konkretnych projektów czy współtworzenie serwisów internetowych wydawnictwa.

- Wierzymy, że nasze długoletnie doświadczenie w budowaniu serwisów internetowych oraz w pracy z klientami z wielu branż pozwoli na realizację kampanii na najwyższym poziomie - mówi Justyna Dziegieć, chief digital officer Burda Media Polska.

Klienci przy pomocy panelu akceptują propozycje influencerów oraz treści zgłoszone w ramach kampanii. W trakcie jej trwania w łatwy sposób mają możliwość śledzenia postępów i wyników projektu.

Dzięki integracji z kontem influencera, twórcy platformy mogą na bieżąco sprawdzać dane demograficzne oraz zaangażowanie odbiorców i na bazie tych statystyk dopasować twórców do projektu klienta.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]