SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Business Insider Polska, Forbes i Fakt uruchomiły wspólny serwis #RazemZBiznesem

Trzy redakcje należące do Ringier Axel Springer Polska: Business Insider Polska, magazyn "Forbes Polska" i dziennik "Fakt" uruchomiły serwis razemzbiznesem.pl. Ma w nim można znaleźć praktyczne porady dla przedsiębiorców i pracowników dotyczące tego, jak sobie radzić w kryzysie.

Article

Portal razemzbiznesem.pl składa się z czterech sekcji tematycznych: „dla pracowników”, „dla firm”, „biznes dla biznesu” oraz „pytania i odpowiedzi”. W pierwszej z nich można znaleźć informacje na temat ochrony miejsc pracy, wakacji kredytowych czy niższego wynagrodzenia w czasie przestoju.

W sekcji „dla firm” umieszczono wiadomości na temat gospodarki, tarczy antykryzysowej oraz rozwiązań pomocy z jakich mogą korzystać przedsiębiorcy.

W „biznes dla biznesu” przedsiębiorcy sami mogą się dzielić doświadczeniami pozwalającymi przetrwać w obecnych trudnych czasach.

Z kolei w sekcji „pytania i odpowiedzi” zaprezentowano m.in. kwestię cen mieszkań w i po kryzysie, podroży czy dopłat do utrzymania miejsc pracy.

Artykuły i materiały w ramach inicjatywy #RazemZBiznesem będą przygotowywać trzy redakcje biznesowe: Business Insider Polska, Faktu oraz Forbesa.

- Biznes to suma wiedzy, odwagi, wypracowanych relacji i szczęścia. W sytuacji, w której tego szczęścia chwilowo nam brakuje łączymy siły. Wspólnie z przyjaciółmi z Forbesa oraz Faktu zacieśniamy współpracę, by pomóc ludziom biznesu przekuć zagrożenia w szanse. Znaleźć nowe rozwiązania odporne na niespotykane wcześniej turbulencje. Nasza wspólna akcja to także kompendium wiedzy i możliwość zadania pytań przez pracowników, którzy usiłują zrozumieć i odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Rzetelna, pogłębiona informacja staje się walutą najbardziej odporną na nowy rodzaj inflacji napędzanej plotką i falą fake newsów. Razem nie jesteśmy bezbronni - komentuje Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska.

Paweł Zielewski, redaktor naczelny magazynu Forbes Polska podkreśla z kolei, że mamy do czynienia z kryzysem, którego istoty nie sposób opisać istniejącym modelem matematycznym. - O którym wiemy, że na zawsze zmieni nie tylko układ sił na globalnym rynku, ale i na rynkach krajowych. Przetrwanie wielu biznesów w nowych warunkach zależy wyłącznie od samych przedsiębiorców. Również od tego, czy potrafimy mądrze korzystać ze wsparcia, które przychodzi z zewnątrz. Oferujemy miejsce, gdzie przedsiębiorcy, za naszym skromnym pośrednictwem, mogą dzielić się doświadczeniami, przemyśleniami, wręcz trickami pozwalającymi dziś przetrwać, a jutro wzmocnić obronioną pozycję. Największą wartością akcji #RazemDlaBiznesu jest unikanie czystego teoretyzowania na rzecz sprawdzonych doświadczeń tych, którzy tworzą biznes i na których spoczywa odpowiedzialność nie tylko za jego wyniki - ocenia.

Jan Bolanowski, szef działu biznesowego w dzienniku „Fakt” dodaje, że wielki biznes, analitycy i instytucje finansowe zadają dziś sobie pytanie o strategię wyjścia Polski z lockdownu. Tymczasem zwykli obywatele wciąż próbują odnaleźć się w obecnej rzeczywistości. Z wyjątkową sytuacją zmagają się polscy przedsiębiorcy - około trzech milionów Polaków, którzy prowadzą działalność gospodarczą. Ich wkład w rozwój naszej gospodarki jest niezaprzeczalny i od tego w jakiej kondycji wyjdą z izolacji w dużej mierze zależy los całego kraju. W ramach projektu #Razem z Biznesem, Fakt będzie przyglądał się sytuacji polskich przedsiębiorców, dostarczał im informacji i porad i przyglądał się rozwiązaniom i usługom, które mogą być im dziś szczególnie przydatne - zaznacza.

Grupa Ringier Axel Springer Polska w marcu br. miała 23,25 mln użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Business Insider Polska, Forbes i Fakt uruchomiły wspólny serwis #RazemZBiznesem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl