Business Insider powiększył przewagę nad Money.pl, Bankier przed Rp.pl (Top10)

Wśród serwisów o tematyce gospodarczo-prawnej liderem pozostaje Business Insider Polska, kolejne pozycje zajmują Money.pl oraz sekcje biznesowo-prawne o2.pl i Gazeta.pl. Bankier.pl wysunął się przed portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Business Insider powiększył przewagę nad Money.pl, Bankier przed Rp.pl (Top10)

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu br. przeglądarkową wersję Business Insider Polska (Grupa Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 8,1 mln internautów, co dało 28,02 proc. zasięgu.

Poziom 20 proc. zasięgu przekroczyło jeszcze Money.pl (Grupa Wirtualna Polska), serwis zanotował 6,92 mln użytkowników i 23,95 proc. zasięgu. Na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) obszar gospodarczo-prawny miał 5,6 mln odwiedzających i 19,38 proc. zasięgu, a na Gazeta.pl (Agora) - 4,17 mln użytkowników i 14,44 proc.

Infor.pl, jeden z serwisów „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes), odwiedziło 4,08 mln internautów, dając 14,1 proc. zasięgu. W zestawieniu jest jeszcze jedna witryna dziennika biznesowego - portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) zanotował 3,49 mln internautów i 12,08 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/megapanel-lipiec-onet-przed-wirtualna-polska-aplikacja-facebooka-przed-youtube-em-i-messengerem,7170140755777153a ##

Bankier.pl (Bonnier Business Polska) przyciągnął 3,5 mln internautów, co przełożyło się na 12,12 proc. zasięgu. Na Interii (Grupa Interia-Polsat) część biznesowo-prawna miała 4,02 mln użytkowników i 13,9 proc. zasięgu, na Radiozet.pl (Eurozet) - 3,43 mln internautów i 11,87 proc. zasięgu, a na Fakt.pl (Grupa Ringier Axel Springer Polska) - 3,4 mln użytkowników i 11,77 proc. zasięgu.

grafika

W związku ze zmianą w siatce kategorii badania Mediapanel nie ma danych z czerwca. Natomiast w maju dziewięć czołowych witryn gospodarczo-prawnych zanotowało w sumie 47,88 mln użytkowników (bez współodwiedzalności). W lipcu miały 43,34 mln odwiedzających, co oznacza spadek o 4,54 mln (9,5 proc.).

Business Insider Polska z mniejszym spadkiem niż Money.pl

Business Insider Polska stracił w porównaniu z majem 709,9 tys. internautów (czyli 8,1 proc.) w dół, a Money.pl - 1,01 mln (12,7 proc.). W konsekwencji przewaga pierwszego serwisu nad drugim zwiększyła się z 875,6 tys. do 1,18 mln.

W dziale biznesowo-prawnym o2.pl ubyło 627,4 tys. użytkowników (to 10,1 proc. w dół), w analogicznej sekcji Gazeta.pl - 568,5 tys. (12 proc.), a na Infor.pl - 507,8 tys. (11,1 proc.). Jeszcze większy spadek zanotował portal Rp.pl - o 711,8 tys., czyli 16,9 proc.

Dział gospodarczo-prawny Interii stracił 107,9 tys. internautów (2,6 proc.), analogiczna sekcja Radiozet.pl - 274,9 tys. (7,4 proc.), a Bankier.pl - 24,1 proc. (0,7 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały