Buzz Media, BBelements i AdOcean członkami IAB

Buzz Media, BBelements i AdOcean zostały członkami nadzwyczajnymiIAB Polska. Ogółem do organizacji należy już 80 firm.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Od 16 stycznia do Związku Pracodawców Branży InternetowejInteractive Advertising Bureau Polska należy trzech nowych członkównadzwyczajnych: Buzz Media, BBelements i AdOcean. Buzz Media toagencja e-marketingowa świadcząca różnorodne usługi (m.in. buzzmarketing, e-PR, NPRS) w zakresie kreowania wizerunku w sieci.BBelements jest samodzielnym oddziałem spółki Internet Billboardskupiającym się na rozwijaniu systemu reklamowego BBelements AdServer. Z kolei AdOcean to należąca do Grupy Gemius firmainformatyczna zajmująca się zaawansowanymi technologiamiadserwerowymi.

Po przyjęciu trzech nowych członków do IAB Polska należy ogółem80 firm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?