SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Była żona radnego PiS w reklamie rajstop Adrian jako ofiara przemocy domowej

Fabryka rajstop Adrian prowadzi nową kampanię reklamową. Bohaterką jest Karolina Piasecka, była żona radnego Prawa i Sprawiedliwości, który został skazany za znęcanie się nad nią.

Article

Na billboardach w największych miastach Polski pojawiły się billboardy z wizerunkiem Karoliny Piaseckiej, która była ofiarą przemocy domowej. Latem br. jej były mąż, Rafał P. został skazany na karę dwóch lat bezwzględnego więzienia oraz zakaz zbliżania się do byłej żony przez 5 lat. Karolina Piasecka w lutym 2017 roku opublikowała nagrania, na których ówczesny radny Prawa i Sprawiedliwości znęcał się nad nią fizycznie, lżył i obrażał.

Na billboardzie kobieta ma zranioną twarz, siedzi skulona i wystraszona, jest ubrana w koszulę, bieliznę i czarne pończochy. Nad nią pokazano zaciśniętą pięść mężczyzny, a obok hasło: „Walcz o siebie! Ja to zrobiłam!!” i podpis Karoliny Piaseckiej.

Jest to kolejna kampania, w której producent rajstop nawiązuje do ważnych wydarzeń czy zjawisk społecznych. Jesienią ub.r. firma promowała się hasłem „Numer 1 na wszystkich listach” - nawiązując do wyborów samorządowych.

Kampania prowadzona jesienią 2017 roku pod hasłem „Mam czyste ręce” została odebrana jako nawiązanie do akcji „Sprawiedliwe sądy”. Firma temu jednak stanowczo zaprzeczała.

Wiosną 2017 roku na billboardach marki Adrian pojawiła się najmniejsza kobieta świata i hasło „Czy nie miałam prawa się urodzić?”. Wcześniej bohaterką plakatów była Anna Grodzka a kampanii towarzyszyło hasło „Każdy ma prawo być sobą”.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Była żona radnego PiS w reklamie rajstop Adrian jako ofiara przemocy domowej

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tut
Okropna reklama. Dno. Albo majtki albo przemoc.
14 7
odpowiedź
User
xD
Graficznie tragedia, ale rajstopki ładne.
10 2
odpowiedź
User
mag
to jest tak złe, że firma już może przygotowywać się na kryzys pr
12 3
odpowiedź
User
Magic
Skoro kobieta ta była ofiarą przemocy domowej to powinna mieć jakąś traumę, a nie pokazywać się na billboardach w rajstopkach. Widać pieniądze nie śmierdzą!
1 8
odpowiedź
User
D.
Komentarz o tym, że kobieta powinna mieć traumę jest czystym złem.. Abstrahując od refleksji nad konotacjami tej reklamy.
Powinna mieć traumę..słodki
Może powinna też przejść Noc Oczyszczenia albo coś w tym stylu?
PS. Też doświadczyłam przemocy, dlatego komentuję.
7 0
odpowiedź