byss.pl dla Otto

Agencja byss.pl wygrała przetarg na obsługę marketingową należącego do Grupy Otto serwisu internetowego otto.pl.

km
km
Udostępnij artykuł:

Głównym zadaniem agencji będzie egzekucja kompleksowej strategii działań on-line, w tym tworzenie materiałów dedykowanych kampanii marketingowej w sieci dla serwisu.

Grupa Otto oferuje w internecie produkty branży odzieżowej i lifestyle’owej. Tworzy ją ponad 120 firm działających w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Do kilku lokalnych wersji serwisu, m.in. w Austrii i Holandii, niedawno dołączyła również polska – www.otto.pl. Powstała ona na platformie internetowej iShop.

Wieloetapowy przetarg na obsługę marketingową marki agencja byss.pl wygrała wspólnie z internetową siecią reklamową IDMnet, która zajmie się planowaniem mediów dla serwisu. Oprócz przygotowania koncepcji i realizacji kampanii marketingowych w internecie, byss.pl będzie także odpowiedzialna za działania PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska