Call Center Poland SA dla wydawnictw

Wydawnictwa są jednym z głównych klientów Call Center Poland SA. W listopadzie dołączyły dwa kolejne

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od miesiąca CCP prowadzi telefoniczną sprzedaż prenumeraty czasopism wydawanych przez Wydawnictwo TRENDY.

Wydawnictwo Trendy specjalizuje się w publikacjach B2B (business-to-business). Wydaje między innymi tygodnik Gazeta Bankowa i cztery publikacje o tematyce podatkowej. Misją publikacji wydawanych przez Trendy jest informowanie i doradzanie, a ich odbiorcami są profesjonaliści, których głównym narzędziem pracy jest informacja i wiedza. Na przykład, według badań Instytutu Pentor, 91 procent menedżerów bankowych regularnie czyta Gazetę Bankową. Z kolei odbiorcami Doradcy Podatnika (i trzech siostrzanych publikacji) są dyrektorzy finansowi i księgowi krajowych firm. I właśnie do tych grup docelowych skierowany jest wieloetapowy projekt.

W czasie prowadzonej rozmowy telefonicznej klient może złożyć zamówienie na prenumeratę, poprosić o formularz prenumeraty czy o przesłanie najpierw egzemplarza pokazowego. Wśród osób, które zdecydowały się na prenumeratę, największym zainteresowaniem cieszyło się czasopismo VAT. Aż 78,50% było zainteresowanych otrzymaniem egzemplarza pokazowego, a 2,80%  całym pakietem czasopism wydawnictwa.

6 grudnia ruszył drugi etap akcji telemarketingowej polegający na nawiązaniu ponownego kontaktu z klientami, którzy otrzymali pokazowe egzemplarze czasopism i przekonanie ich do złożenia zamówienia na prenumeratę.

Również w listopadzie CCP rozpoczęła się współpraca z Polskimi Wydawnictwami Specjalistycznymi PROMEDIA zakresie telefonicznej sprzedaży miesięcznika HOTELARZ. HOTELARZ to miesięcznik business-to-business skierowany do branży hotelarskiej. Spośród wszystkich tego typu pism na rynku ma największą tradycję - ukazuje się nieprzerwanie od 1962 roku. Pismo tworzone jest przez doświadczony zespół dziennikarzy znających polski rynek hotelowy. Wśród autorów tekstów jest wielu polskich hotelarzy, uznanych specjalistów w swojej dziedzinie. Z HOTELARZEM współpracują także eksperci znający potrzeby i problemy branży, a także pracownicy firm zajmujących się dostarczaniem produktów, usług i rozwiązań do sektora hotelarskiego.  W wyniku przeprowadzonej akcji telemarketingowej 8% osób złożyło zamówienie na prenumeratę a 10% poprosiło najpierw o przesłanie egzemplarza pokazowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?