SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Calvin Klein z nowym logo wraca do korzeni i budzi kontrowersje

Marka Calvin Klein zaprezentowała swoje nowe logo. Według znanego producenta odzieży i kosmetyków zmieniony znak graficzny identyfikujący firmę ma być nawiązaniem do pierwszego logo i jest powrotem do korzeni, jednak zmiana nie wywołała jedynie pozytywnych ocen.

Article

Nowe logo marka Calvin Klein zaprezentowała na swoim koncie na Instagramie.

 Zmieniony znak graficzny posiada proste bezszeryfowe wersaliki umieszczone na białym tle. Kreacja nowego logo została przygotowana pod kierownictwem nowego dyrektora artystycznego firmy, który objął swoje stanowisko w sierpniu ub.r. W pracach brał udział także Peter Saville, który w przeszłości stworzył wiele okładek znanych albumów płytowych.

 

Nowa identyfikacja wizualna ma przypominać pierwsze logo Calvina Kleina zaprojektowane przez Jeffreya Banksa w latach 70-tych ub. wieku i tym samym nawiązywać do korzeni, z których wyrosła firma.

Logo nie przez wszystkich użytkowników Instagrama zostało przyjęte z entuzjazmem. Część odbiorców w komentarzach zarzucała obecnej koncepcji m.in. to, że jest zbyt wertykalna w swojej formie i zastępuje ikonę, która bardzo dobrze korespondowała z marką.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Calvin Klein z nowym logo wraca do korzeni i budzi kontrowersje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl