SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Canal+ wprowadzał klientów w błąd, 235 tys. zł kary

Kampania reklamująca ofertę spółki Canal+ Cyfrowy wprowadzała konsumentów w błąd. Na spółkę nałożono ponad 235 tys. zł kary - poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Canal+ zapowiada odwołanie.

Canal+ wprowadzał klientów w błąd, 235 tys. zł kary

UOKiK ustalił, że kampania reklamowa wprowadzała w błąd, ponieważ z promocji nie mogli skorzystać konsumenci, który wykupili najtańszy pakiet kanałów telewizyjnych oferowanych przez spółkę.

W lutym 2011 roku Urząd wszczął przeciw Canal+ Cyfrowy postępowanie. Wątpliwości prezes UOKiK wzbudziły telewizyjne spoty oraz ulotki dostępne w punktach dystrybucyjnych firmy. W materiałach informowano o akcji promocyjnej, w ramach której wszystkim obiecywano m.in. bezpłatny dostęp do kanałów Canal+ i HBO.

Za stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów UOKiK nałożył na przedsiębiorcę 235.266,00 zł kary. Decyzja nie jest prawomocna. Jak poinformował nas Michał Stryjecki  z biura prasowego Canal+ Cyfrowego, spółka odwołała się od decyzji UOKiK do sądu. - Postępowanie trwa, do czasu jego zakończenia nie komentujemy tej sprawy - powiedział nam Stryjecki.

Canal+ Cyfrowy zajmuje się m.in. odpłatnym udostępnianiem kanałów telewizyjnych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Canal+ wprowadzał klientów w błąd, 235 tys. zł kary

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Do Pana redaktora
"235 tys. 266 zł " - pierwszy raz widzę, aby tak się pisało kwotę. Szanowny Panie redaktorze, powinno to być w takiej formie: 235.266,00 złotych.
odpowiedź
User
jas z gor
I tak za malo. Brak profesjonalizmu, rzetelnosci i uczciwosci bije po oczach. Francuziki co rusz cos kreca i oszukuja. czekam az mi umowa wygasnie z tymi kretaczami. nigdy wiecej. ps. wsadzcie sobie w tylek ta zakichana ligue 1 ktorej nikt nie oglada. na sile promujecie tez shit wmawiajac ze to ciasto od bliklego. smacznego
odpowiedź
User
BB
Nie znam osoby, która pozytywnie wypowiedziałaby się o tej firmie. Kto tam rządzi i podejmuje decyzje? ...bo dobrych podobno szybko się pozbywają :-)
odpowiedź
User
Do Pana redaktora
Panie Redaktorze, bardzo mi miło że Pan wziął to pod uwagę i dokonał korekty :)
odpowiedź
User
Tomik
Chwyt marketingowy Canal + polega na tym, że wyższy pakiet proponują w cenie dotychczasowego do 3 m-cy. Po zakończeniu promocji jeśli ktoś posiadał wcześniej najtańszy pakiet "Start" już nie może do niego wrócić.
odpowiedź