SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grand Prix w Cannes Lions 2018 m.in. za reklamy McDonald’s, Tesco, Apple, Comedy Central, Nike i Microsoftu (wideo)

Na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions wręczono 33 nagrody Grand Prix. Uhonorowano nimi kampanie takich firm jak Procter&Gamble, AB InBev, Apple, Nike, Tesco, McDonald's. Grand Prix przyznano też za akcje społeczne, m.in. Czerwonego Krzyża.

Article

Na tegorocznym festiwalu Cannes Lions najczęściej nagradzanym koncernem marketingowym był Omnicom. Należące do niego agencje zdobyły 10 Grand Prix oraz prawie 300 Złotych, Srebrnych i Brązowych Lwów. Drugie miejsce pod tym względem zajął WPP, a trzecie - IPG.

Sieciową agencją reklamową roku została BDO, wyprzedzając Ogilvy i DDB. Najlepszą agencją okazała się Adam & Eve DDB London, a na kolejnych miejscach uplasowały się AMV BBDO i BBDO New York. Wśród agencji spoza globalnych sieci zwyciężyła Jung Von Matt Hamburg przed Droga5 New York i Wieden & Kennedy London.

Z kolei najlepszym domem produkcyjnym został MJZ, zdobywając Złotą Palmę dziewiąty raz w swojej historii. Kolejne miejsca zajęły Revolver/Will O'Rourke z Australii oraz The Corner Shop z Londynu.

Wśród sieci mediowych najwięcej nagród otrzymał MediaCom (należący do struktury GroupM, która wchodzi w skład koncernu WPP).

Google zostało uhonorowane specjalną nagrodą dla najbardziej kreatywnego marketera, a Paul Polman, CEO Unilevera, odebrał statuetkę Lion of St. Marc.

Do festiwalu zgłoszono 32 tys. prac, o jedną piątą mniej niż w ub.r. Z Polski przesłano 109 zgłoszeń. Jako jedyna z naszego kraju nagrodzona została agencja Ogilvy&Mather - otrzymała aż 13 Lwów za akcję „Do ostatniego drzewa” zrealizowaną dla Greenpeace.


Prezentujemy wszystkie prace nagrodzone Grand Prix na tegorocznym Cannes Lions Festival:


Grand Prix Health&Wellness Lions
„Corazon – Give your heart”
Montefiore
Agencja: John X Hannes USA

 


Grand Prix Lions Health for Good
„Blink to speak”
Asha EK Hope Foundation
Agencja: TBWA/India Mumbai

 


Grand Prix Design Lions
„Trash Isles”
Plastic Oceans/Ladbible
Agencja: AMVBBDO London

 


Grand Prix Film Lions
„It's a Tide Ad Film Campaign: It's Another Tide Ad”
Procter&Gamble
Agencja: Rattling Stick Santa Monica

 

 

Grand Prix Film Lions

„It's a Tide Ad Film Campaing: It's a Tide Ad”
Procter&Gamble
Agencja: Rattling Stick Santa Monica

 


Grand Prix Film Lions

„It's a Tide Ad Film Campaing: It's Yet Another Tide Ad”
Procter&Gamble
Agencja: Rattling Stick Santa Monica

 


Grand Prix Film Lions

„It's a Tide Ad Film Campaing: It's Yet Another Tide Ad Again”
Procter&Gamble
Agencja: Rattling Stick Santa Monica

 


Grand Prix Film Lions

„The Talk”
Procter&Gamble
Agencja: BBDO New York/The Corner Shop Santa Monica

 


Grand Prix Mobile Lions

„Corruption Detector”
Reclame Aqui
Agencja:Grey Brazil Sao Paulo

 


Grand Prix Outdoor Lions

„Follow the arches: next exit / just  missed us / on your left / on your right”
McDonald's
Agencja: Cossette Toronto





Grand Prix Outdoor Lions

„The Daily Show Presents: The Donald  J. Trump Presidental Twitter Library”
Comedy Central
Comedy Central New York

 

 

Grand Prix Print&Publishing Lions

„Tagwords”
AB InBev
Agencja: Africa Sao Paulo

 


Grand Prix Radio&Audio Lions
„Soccer song for change”
AB InBev
Ogilvy Cape Town

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grand Prix w Cannes Lions 2018 m.in. za reklamy McDonald’s, Tesco, Apple, Comedy Central, Nike i Microsoftu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl