Cannes Lions: Polacy zgłosili mniej prac

Prawie 50 prac mniej zgłosiły polskie agencje na 55. MiędzynarodowyFestiwal Reklamowy Cannes Lions.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Polskie agencje zgłosiły w tym roku 124 prace, czyli o 49 mniejniż przed rokiem.

Zgłoszono prace w natępujących kategoriach: Outdoor Lions (32),Press Lions (31), Cyber Lions (17), Media Lions (15), Film Lions(14), Radio Lions (6), Promo Lions (6), Design Lions (2), DirectLions (1).

Do jury konkursów zaproszono w tym roku trzech Polaków. AnnaLubowska, managing director CEO mediaedge:cia CEE zostałazaproszona do udziału w pracach jury konkursu Media. PrzemysławWojak, dyrektor kreatywny Tequila\Polska - do jury Direct, aMikołaj Dąbski, pełniący funkcję dyrektora kreatywnego Hypermediado prac w jury Cyber.

Cannes Lions 2008 trwa w dniach 15-21 czerwca.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu