Capgemini ma nową identyfikację wizualną

Globalna spółka technologiczna Capgemini z okazji 50-lecia istnienia na rynku zmienia identyfikację wizualną. Za jej przygotowanie odpowiada BrandPie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Capgemini ma nową identyfikację wizualną
Logo Capgemini: po lewej starsza wersja, po prawej nowa

Ostatnia zmiana logo miała miejsce 13 lat temu. Nowa identyfikacja wizualna, wprowadzona z okazji 50. rocznicy powstania firmy, nawiązuje do działań Capgemini w zakresie cyfrowych doświadczeń klientów i dostarczaniu im precyzyjnych, godnych zaufania rozwiązań. Logo w zmienionej formie ma odzwierciedlać zmiany, jakim spółka uległa na przestrzeni lat.

- Po 50 latach istnienia Capgemini jest globalną i wielokulturową grupą. Aby napisać następny rozdział naszej historii, grupa nadal będzie prowadzić transformacje, wprowadzać innowacje i podejmować ryzyko z taką samą ochotą i determinacją, którą wykazali się wszyscy, którzy odpowiadają za to, czym dziś jest Capgemini - komentuje Paul Hermein, prezes i dyrektor generalny Capgemini Group.

Nowe logo grupy składa się z trzech części. Odręcznie napisana nazwa odzwierciedla hasło firmy “People matter, results count”. Znak graficzny - symbol pik – został zmieniony na bardziej łagodną wersję, pozostając najwidoczniejszym elementem logo. Użyte w nim niebieskie barwy są teraz bardziej wyraziste.

Za przygotowanie nowego logo koncernu odpowiada BrandPie.

Capgemini zatrudnia blisko 200 tysięcy osób w 40 krajach na całym świecie, z czego ponad 7 tysięcy w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe