SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carat Polska przejmuje od U2 Media budżet mediowy Aldi

Należący do Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Carat Polska rozpoczyna obsługę mediową sieci dyskontów spożywczo-przemysłowych Aldi Polska. Ostatnio zajmował się tym dom mediowy U2 Media należący do IPG Mediabrands.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Umowa obejmuje wsparcie strategiczne biznesu klienta, w tym planowanie i zakup mediów) tradycyjnych (bez internetu).

Za współpracę z Aldi będzie odpowiadał dedykowany zespół, który reprezentować będą: Łukasz Herman jako client partner, a także Magda Gołębiewska jako communications manager.

Współpraca między firmami jest efektem przetargu rozstrzygniętego w grudniu 2019 roku. Firmy nie zdradzają liczby i nazw pozostałych jego uczestników. Nie podają również na jak długo zawarły umowę.

Media tradycyjne do ostatnich kampanii Aldi w Polsce kupował dom mediowy U2 Media należący do IPG Mediabrands.
Za planowanie i zakup mediów internetowych odpowiadała agencja Boost.

Carat Polska nie startował wcześniej w przetargach organizowanych przez Aldi i po raz pierwszy będzie pracować z tą marką.

Aldi zatrudnia 60 tys. pracowników w całej Europie. Nowe hasło marki brzmi „Raz Aldi, Zawsze Aldi”. Twarzą kampanii tej marki była ostatnio Sonia Bohosiewicz. W 2018 roku sieć świętowała 10-lecie obecności w Polsce.  

 

Dołącz do dyskusji: Carat Polska przejmuje od U2 Media budżet mediowy Aldi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl