SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carat z budżetem medialnym BPI

Dom mediowy Carat wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla Beaute Prestige International (BPI).

Wartość globalnego budżetu medialnego firmy, do której należą takie marki perfum jak Jean Paul Gaultier i Issey Miyake, szacuje się na 60 milionów euro.

Carat pokonał w przetargu agencję MPG, która do tej pory obsługiwała w tym zakresie BPI, a także Mindshare i ZenithOptimedia. Budżet obejmuje działania w 40 krajach, a największym rynkiem jest Francja.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Carat z budżetem medialnym BPI

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl