SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carat z budżetem medialnym BPI

Dom mediowy Carat wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dlaBeaute Prestige International (BPI).

Wartość globalnego budżetu medialnego firmy, do której należątakie marki perfum jak Jean Paul Gaultier i Issey Miyake, szacujesię na 60 milionów euro.

Carat pokonał w przetargu agencję MPG, która do tej poryobsługiwała w tym zakresie BPI, a także Mindshare iZenithOptimedia. Budżet obejmuje działania w 40 krajach, anajwiększym rynkiem jest Francja.

Dołącz do dyskusji: Carat z budżetem medialnym BPI

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl