SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carat z medialnym budżetem Deutsche Bank

Dom mediowy Carat wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla Deutsche Bank.

W walce o warty około 146 milionów euro budżet, wchodząca w skład grupy Aegis agencja pokonała dotychczas obsługujący bank dom mediowy MediaCom (WPP) oraz inną, nie wymienioną z nazwy agencję.

Medialny budżet Deutsche Bank obejmuje Europę, USA, Amerykę Łacińską oraz region Azji i Pacyfiku. MediaCom wygrał przetarg na jego obsługę w 2002 roku, a wcześniej odpowiedzialny za niego był Universal McCann (Mediabrands).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Carat z medialnym budżetem Deutsche Bank

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl