SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour tworzy w sklepach Strefy Niskich Cen

Firma Carrefour Polska stworzyła w hipermarketach i supermarketach specjalnie oznaczone strefy z produktami o najniższych cenach, w tym z marką Simpl, która będzie promowana w placówkach sieci, a także w telewizji i internecie To reakcja na cały czas wysoką inflację, która uderza w gospodarstwa domowe w Polsce.

W komunikacie Carrefour Polska podkreśla, że Polacy wciąż borykają się z rosnącymi kosztami życia. Wyniki 42. odsłony badania Global State of Consumer Tracker firmy Deloitte wykazują, że jedną piątą domowego budżetu pochłaniają wydatki na zakup produktów spożywczych, a 27 proc. stanowią wydatki związane z domem. Te dwie kategorie stanowią prawie połowę przewidywanych wydatków typowego polskiego gospodarstwa domowego.

Badanie pokazuje również, że niemal połowa Polaków odwiedza więcej niż jeden sklep, aby skorzystać z najlepszych okazji. 33 proc. badanych deklaruje zakup tylko niezbędnych artykułów, zaś około jedna czwarta podczas zakupów wybiera przede wszystkim produkty marki własnej. 

- Nasi klienci stają się coraz bardziej świadomi i rozsądni w podejmowaniu decyzji zakupowych, starannie planując zakupy i analizując swoje wydatki. My natomiast staramy się być dla nich partnerem w oszczędzaniu, dlatego dbamy o to, aby mieli w sklepach Carrefour dostęp do jak najbardziej obszernej oferty produktów w atrakcyjnych cenach. Stworzyliśmy więc dla nich doskonale widoczne, żółto-czarne Strefy Niskich Cen, w których znajdą oni najtańsze w naszych sklepach produkty. W najbliższych tygodniach rozpoczniemy także akcję promocyjną marki Simpl, która coraz częściej trafia do koszyków naszych klientów - mówi Marta Baran, customer relationship management Director w Carrefour Polska.

Carrefour stawia na markę Simpl

12 czerwca w sklepach Carrefour rusza nowa kampania promująca markę Simpl. Działania poza placówkami obejmą też telewizję i internet (YouTube i social media).

W pierwszym tygodniu 1 kg cukru Simpl będzie kosztował 3,99 zł (przy zakupie 10 sztuk). W kolejnych tygodniach będą się pojawiać specjalne obniżki na kolejne artykuły.

Simpl i Simpl Choice to szeroka gama ponad 200 artykułów najtańszych w swoich kategoriach. Produkty tej linii można zidentyfikować dzięki charakterystycznym, białym etykietom.

Carrefour na początku roku uruchomił Akcję Antyinflacja, która oferuje wiele korzyści dla klientów. Można skorzystać z niskich cen produktów marek własnych Carrefour i Simpl, zniżek w aplikacji Mój Carrefour, rabatu dla seniorów i dużych rodzin, rabatu -10 proc. na całe zakupy w weekend i Super Ofert w gazetkach promocyjnych. Dodatkowo, do końca czerwca można otrzymać e-bon o wartości 10 złotych za zakupy z aplikacją “Mój Carefour” za minimum 100 złotych od poniedziałku do czwartku.

Łącznie w Polsce sieć Carrefour ma ponad 900 sklepów w różnych formatach oraz sklep internetowy.

W I kwartale br. firma Carrefour zanotowała w Polsce „silny” wzrost sprzedaży mimo wysokiej bazy z ub.r. Na naszym rynku łączne przychody handlowego giganta wyniosły 527 mln euro.

Dołącz do dyskusji: Carrefour tworzy w sklepach Strefy Niskich Cen

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Auchan Fan
Ciekawa akcja, ale niestety nie skorzystam, bo wolę pójść do Auchana. Napiszcie kiedyś coś o Auchanie. Auchan to mój ulubiony sklep, a dzikie tłumy Ukraińców w ogóle mi nie przeszkadzają, ponieważ jestem osobą posiadającą poglądy liberalne.
odpowiedź
User
Alex
Carrefour w porównaniu do innych sieci jest droższy, więc musieli coś zrobić. Produkty, marki własne innych sklepów są tańsze.
odpowiedź
User
StopyGlapy
Jeśli tworzy strefy niskich cen, to reszta sklepu to jak rozumiem strefa wysokich cen? :)
odpowiedź