CBS wyprzedała prawie wszystkie miejsca reklamowe przy Super Bowl

Stacja CBS wyprzedała prawie wszystkie miejsca reklamowe przy finale Super Bowl 2024, który odbędzie się 11 lutego przyszłego roku. Za 30-sekundowy spot trzeba zapłacić 6,5–7 mln dolarów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Stacja CBS wyprzedała prawie cały czas reklamowy przy finale rozgrywek amerykańskiego futbolu Super Bowl. Odbędzie się on 11 lutego 2024 roku na stadionie Allegiant w Las Vegas w stanie Nevada. 

Eksperci podkreślają, że sukces sprzedażowy CBS nastąpił w warunkach ogólnego spowolnienia na rynku reklamy telewizyjnej. Stacja nie podniosła cen w porównaniu z cenami obowiązującymi przy tegorocznym finale. Według zaznajomionych z negocjacjami rozmówców, za 30-sekundowe spoty reklamowe firma zażądała 6,5–7 mln dolarów - czyli podobnie jak ostatnio.Kanał Fox sprzedał 30-sekundowe spoty przy Super Bowl 2023 za 6–7 milionów dolarów, a całkowite przychody kanału z tego tytułu wyniosły ponad 600 milionów dolarów.

W 2022 r. maksymalna cena 30-sekundowego filmu osiągnęła 6,5 ​​mln dolarów, w 2021 r. – 5,3 mln dolarów.

Większość bloków reklamowych podczas ostatniej transmisji Super Bowl została wyprzedana znacznie wcześniej niż zwykle. Do końca lata wyprzedano ponad 90 proc. zasobów reklamowych Super Bowl. Jednak inne miejsca sprzedawały się wolniej.

W ciągu ostatnich 10 lat kanałom telewizyjnym trzykrotnie udało się zamknąć większość umów przed terminem: w grudniu 2013 r., we wrześniu 2022 r. czy w listopadzie 2019 r. 

Super Bowl to najważniejsze wydarzenie sportowe w Stanach Zjednoczonych, podczas którego największe światowe marki emitują swoje nowe reklamy. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska