„Go for more - idę po więcej!” - kobiety z mężczyznami w wiosennej kampanii CCC (wideo)

Rusza wiosenna kampania reklamowa firmy obuwniczej CCC, prowadzona pod hasłem „Go for more - idę po więcej!”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Change, Lemon, OS3 i MullenLowe Mediahub.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Go for more - idę po więcej!” - kobiety z mężczyznami w wiosennej kampanii CCC (wideo)

Spoty z kampanii pokazują kobiety, które w różnych codziennych sytuacjach noszą buty CCC. Sceny pokazują bohaterki, które zgodnie z hasłem kampanii „Go for more - idę po więcej!” są pewne siebie, realizują swoje cele i potrzeby, co podkreślają pomocnicze slogany: „Idę, bo świat czeka”, „Idę pewna swego” i „Idę pod prąd”.

W niektórych ujęciach spotu i osobnych reklamach występują mężczyźni pokazujący męskie obuwie CCC.

grafika

Obecna akcja reklamowa startuje 1 marca i potrwa prawie dwa miesiące. Jest realizowana jednocześnie w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji, we wszystkich tych krajach w telewizji oraz głównych sieciach kin (u nas w Multikinie, Cinema City i Heliosie), a także w internecie (wiosenna odsłona strony produktowej, reklamy w serwisach kobiecych, aktywności na Facebooku, Instagramie i YouTubie).

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change. Spoty nakręcił Łukasz Ziętek, wyreżyserował kolektyw reżyserski Państwo Rodzeństwo, a produkcją zajęło się studio produkcyjne Lemon. W reklamach ponownie wykorzystano piosenkę Nancy Sinatry „These Boots Are Made for Walking” w wykonaniu Mary Komasy.

grafika

Za przygotowanie nowej strony internetowej CCC, reklamy internetowe i działania w social media odpowiada agencja OS3, a za zakup mediów we wszystkich krajach, w których realizowana jest kampania - dom mediowy MullenLowe Mediahub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"