SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CCC za 13 mln zł kupuje 51 proc. udziałów sklepu internetowego DeeZee

Firma obuwnicza CCC za 13 mln zł przejmuje 51 proc. udziałów internetowego sklepu obuwniczego DeeZee. Pozostałe udziały ma kupić w ciągu najbliższych pięciu lat.

Article

Firmy podpisały umowę, na mocy której rozpoczną współpracę biznesową i kapitałową. DeeZee ma uzyskać wsparcie siły finansowej i korzyści skali CCC, z kolei Grupa CCC ma pogłębić obecność w segmencie młodych klientek.

- DeeZee dla nas to przede wszystkim jeszcze lepszy kontakt ze światem młodszego pokolenia klientek (wiek 15-24). Pozwoli nam skokowo zwiększyć zakres oferty w modnym produkcie skierowanym do tej grupy, a dodatkowo wzmacniamy nasze kanały online - uzasadnia Dariusz Miłek, prezes CCC.

DeeZee ma nadal działać na rynku sprzedaży internetowej damskiego obuwia. Wkrótce dzięki współpracy z CCC zostanie poszerzony asortyment sprzedawanego obuwia.

Sklep internetowy DeeZee funkcjonuje od 2005 roku. W ub.r. zanotował 35 mln zł przychodów i 880 tys. zł straty netto.

Sieć CCC ma obecnie 1150 sklepów, z tego ponad połowa zlokalizowana jest poza Polską. W ub.r. firma zanotowała 4,19 mld zł wpływów,  w tym z kanału e-commerce 606 mln zł (m.in. sklep eobuwie.pl) i 302,3 mln zł zysku netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: CCC za 13 mln zł kupuje 51 proc. udziałów sklepu internetowego DeeZee

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
Czyli teraz chiński chłam z CCC będzie w internecie, pod innymi markami, żeby zmylić klientów świadomie unikających chłamu z CCC?
odpowiedź
User
zallass
Kupione zapewne po to, aby zlikwidować konkurenta.
odpowiedź
User
aZaliż
Kupione zapewne po to, aby zlikwidować konkurenta.

CCC ma w ofercie niemarkowe, tanie, chińskie obuwie jednorazowego użytku.
Cięzko byłoby wskazać sklep internetowy, który jest dla niego konkurencją.
odpowiedź