SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"CD-Action" odświeżony i z szerszą tematyką

Od lutowego wydania miesięcznika "CD-Action" (Wydawnictwo Bauer), które ukazało się we wtorek, tematyka pisma poszerzona została o gry na konsole (X Box 360 i PlayStation 3). Odświeżona została również szata graficzna magazynu i część działów, zmienił się także układ treści.

Bez zmian pozostała objętość "CD-Action" (132 strony) i jego cena (14,99 zł). Numer lutowy pisma ukazał się w nakładzie wynoszącym 140 tys. egz. do którego dołączono płytę DVD z trzema grami (w tym pełną wersją premierowej gry akcji Ninja Blade).

Odświeżony magazyn wspiera kampania reklamowa w TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN. Kreację spotu przygotowała agencja Digit-Art z Wrocławia, a media zaplanował Mediaedge:CIA.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem "CD-Action" w okresie od stycznia do października ub.r. wyniosła 86 563 egz.

Dołącz do dyskusji: "CD-Action" odświeżony i z szerszą tematyką

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bartek
To po co 140 nakładu panie Bański?
odpowiedź