CDA.pl ma 155 tys. subskrybentów, podwyższa prognozę finansową

Sekcja Premium serwisu CDA.pl ma obecnie 155 tys. płacących użytkowników, o 36 tys. więcej niż na koniec września br. W związku z tym firma CDA podwyższyła prognozę swoich wpływów w całym br. z 25 do 26,3 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
CDA.pl ma 155 tys. subskrybentów, podwyższa prognozę finansową

Płatna sekcja na CDA.pl została uruchomiona na początku 2016 roku, są w niej dostępne filmy, seriale i bajki od dystrybutorów i producentów. Miesięczny dostęp kosztuje 19,90 zł brutto.

Na koniec 2016 roku z CDA Premium korzystało 42 tys. użytkowników, w połowie ub.r. - 74,7 tys., a na początku stycznia br. ich liczba przekroczyła 100 tys., w na koniec września br. - 129,4 tys.

W czwartek firma CDA poinformowała, że oferta ma obecnie ok. 155 tys. płacących użytkowników. To o 22 proc. więcej od pierwotnego planu na br.

- W ocenie Zarządu ilość sprzedawanych miesięcznych abonamentów utrzyma się na zbliżonym poziomie do końca 2018 r. W związku z powyższym podjęto decyzję o podwyższeniu prognozy finansowej - stwierdzono.

Wcześniej spółka spodziewała się, że w całym br. osiągnie 25 mln zł wpływów sprzedażowych, teraz podwyższyła tę prognozę do 26,3 mln zł.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu