SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cejrowski hitem TVN Style, ale ma 20 razy mniej widzów niż w TVP 2

Premierowe odcinki cyklu “Wojciech Cejrowski. Boso” ogląda w TVN Style 90 tys. osób, zaś o 20 tys. więcej śledzi powtórki. Program ma lepsze wyniki od średniej stacji. W TVP 2 wiosną cykl podróżnika miał jednak 20 razy widzów więcej.

Program “Wojciech Cejrowski. Boso” nadawany jest w TVN Style od 17 czerwca br. w piątki o godz. 21.30. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wynosi 87 tys. widzów, co daje stacji 0,67 proc. udziału w grupie 4+ i 0,97 proc. komercyjnej w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

W paśmie emisji magazynu TVN Style nie daje szans konkurencji. Polsat Cafe, gromadzi bowiem wtedy 37 tys. widzów, a TLC, depczące nieraz pokonujące stację TVN w rankingach miesięcznych, przyciąga raptem 22 tys. oglądających.

>>> Wojciech Cejrowski znów w Polskim Radiu, tym razem w Jedynce

Jeszcze lepsze wyniki notują powtórki “Wojciech Cejrowski. Boso” emitowane w niedziele o 10.50, czyli paśmie, w którym cykl podróżniczy Cejrowskiego emitowała dotychczas TVP 2. Średnia widownia wynosi tutaj 109 tys. osób przy udziale na poziomie odpowiednio 1,24 proc. i 2,02 proc.

Udział w rynku premier jak i powtórek magazynu był wyższy od średniego udziału TVN Style w okresie od 17 czerwca do 3 lipca br. Wynosił on bowiem 0,48 proc. w 4+ i 0,68 proc. w 16-49.

Dwójka cykl Wojciecha Cejrowskiego pt. “Boso przez świat” nadawała od 2007 roku. Podróżnik zakończył jednak współpracę z telewizją publiczną, tłumacząc to m.in. faktem, że nie płaciła mu tantiem za powtórki i nie promował jego programu (więcej na ten temat).

>>> Trinny i Susannah pomogły TVN Style. Będzie kolejna edycja?

Program Cejrowskiego nie zniknął jednak z anteny TVP 2. Wiosną br. Dwójka nadała kilka premierowych odcinków, resztę stanowiły powtórki. Średnia widownia wydań w okresie do 6 marca do 12 czerwca br. wyniosła 2,05 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 22,71 proc. i 18,48 proc. udziału w rynku.

Od 19 czerwca br. powtórki “Boso przez świat” nadawane są w niedziele o 14.35 – ogląda je tam 2,3 mln widzów, a udział stacji wynosi 23,29 proc. i 18,42 proc.


Widownia cyklu “Wojciech Cejrowski. Boso” odcinek po odcinku

PremieryWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
17-06-2011109 8470,86%1,14%
24-06-201151 5100,41%0,64%
01-07-201199 6060,73%1,12%
Średnia87 0170,67%0,97%
 
PowtórkiWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
19-06-201175 3760,88%1,45%
26-06-2011105 3611,27%2,33%
03-07-2011145 5701,56%2,26%
Średnia108 7901,24%2,02%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji premier magazynu

StacjaWszyscy 4+
AMRSHR %
TVN Style - Boso87 0170,67%
Polsat Cafe37 1970,29%
TLC22 4650,17%


 

Dołącz do dyskusji: Cejrowski hitem TVN Style, ale ma 20 razy mniej widzów niż w TVP 2

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pan_znawca
nie... za poglady:)
ciekawe ze czlowiek ktory pluł na tvn teraz bierze od tej stacji kase;)
odpowiedź
User
opinia
Kto posiadajacy National Geo Planete Disovery bedzie chciał ogladac tego spoconego zasciankowego lamusa TVN szmira to dobre miejsce dla niego razem z kwasniewska mołek i reszta tego badziewia
odpowiedź
User
MistrzCiętejRiposty
Magda Kołek, Olivier Baniak i Spocony Oszołom - T owarzystwo V zajemnej N ieporadności.
odpowiedź