Celina Prinz kieruje działem obsługi klienta w ASAP&ASAP Communication

Do zespołu agencji ASAP&ASAP Communication od początku grudnia dołączyła Celina Prinz i objęła nowo utworzone stanowisko client service directora. Poprzednio związana była m.in. z Dentsu Aegis Network, gdzie była managerem ds. CSR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Prinz pokieruje pracami dziesięcioosobowego zespołu obsługi klienta, będzie raportowała bezpośrednio do zarządu. W tym dziale awans otrzymały od grudnia dwie osoby - Katarzyna Kusznerczuk objęła stanowisko account managera, a Marcin Kryński - group account managera.

Ostatnio Prinz była team leaderem w Hypermedia i zajmowała się globalnymi projektami m.in. dla marki P&G. Pełniła również funkcję CSR managera w Dentsu Aegis Network.

- Miałem przyjemność bezpośrednio pracować z Celiną w latach 2011-2013 i jestem bardzo szczęśliwy, że nasze drogi zawodowe się ponownie połączyły - komentuje Jacek Redźko, chief creative director i partner w ASAP&ASAP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?