Zosia robiąca prezenty bożonarodzeniowe w reklamie aplikacji mobilnej Ceneo.pl (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa porównywarki cenowej Ceneo.pl. W reklamach prezentowana jest przede wszystkim aplikacja mobilna tego serwisu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Zosia robiąca prezenty bożonarodzeniowe w reklamie aplikacji mobilnej Ceneo.pl (wideo)

Główną bohaterką kampanii jest rezolutna Zosia, która przygotowując się do kupowania prezentów bożonarodzeniowych, w tradycyjny sposób przegląda i porównuje różne oferty, żeby wybrać te najkorzystniejsze. Reklama podkreśla, że teraz można to robić dużo wygodniej dzięki Ceneo.pl, m.in. za pomocą aplikacji mobilnego serwisu (dostępnej w wersjach na Androida, iOS i Windows Phone).

Spot Ceneo.pl ma nieco baśniową konwencję, mogącą kojarzyć się ze stylistyką filmu „Amelia”. - Poszukując pomysłu na spot reklamowy chcieliśmy zachować atmosferę świąt, a przy okazji opowiedzieć o Ceneo.pl. Muzyka, kolory, a także historia opowiedziana w spocie przenoszą nas w nieco inny, nieco przerysowany świat. Chcieliśmy zwrócić uwagę odbiorcy właśnie za pomocą klimatu, a także głównej bohaterki, która stała się naszą inspiracją przy tworzeniu Ceneo.pl - opisuje Krzysztof Kamler, kierownik działu marketingu Ceneo.pl.

Kampania zaczęła się 12 listopada, obejmuje telewizję, internet (serwisy VoD, platformy społecznościowe) oraz kina.

Kreacją reklam zajęła się agencja Asap&Asap, produkcją spotu - firma Ilmatic Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]