SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cennik reklamowy Polsatu 10 proc. w górę. Najdroższa „Tylko muzyka”

W październikowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 10 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy programach „Tylko muzyka. Must be the music” i „Top Chef”, serialu „Pierwsza miłość” i filmowym cyklu „Mega Hit”.

Cennik reklamowy Polsatu 10 proc. w górę. Najdroższa „Tylko muzyka”

Reklamy przy „Tylko muzyka. Must be the music” kosztują obecnie od 35,7 do 75,6 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). To trochę więcej niż przed rokiem, kiedy ceny reklam przy programie wynosiły od 34,1 do 65,6 tys. zł.

Tańsze są spoty przy dwóch pozostałych show rozrywkowych stacji. Na reklamę przy „Top Chefie” trzeba wydać od 54 do 61,9 tys. zł (przed rokiem w tym paśmie były pokazywane filmy, przy których spoty kosztowały maksymalnie 43,4 tys. zł), a na reklamę przy „Tylko taniec - Got to Dance” - od 30,3 do 44,1 tys. zł (wobec 34,5-48,8 tys. zł rok wcześniej).

>>> „Tylko muzyka” straciła widzów, ale pozostaje liderem

Wśród filmów najdroższe dla reklamodawców jak zwykle są te w poniedziałkowo-wtorkowym cyklu „Mega Hit”. Obecnie spoty w tym paśmie kosztują od 27,1 do 64,7 tys. zł (wobec 23,5-69,5 tys. zł rok temu).

Na reklamę przy „Pierwszej miłości” trzeba wydać od 49,6 do 65,3 tys. zł (przed rokiem było to od 33,4 do 55,9 tys. zł), a na spot przy „Świecie według Kiepskich” - od 41,3 do 58,9 tys. zł (wobec 29,7-50,4 tys. zł rok wcześniej). Reklamy przy „To nie koniec świata” kosztują od 35,1 do 57,5 tys. zł, a przy „2XL” - od 37,6 do 48,4 tys. zł (oba seriale to nowości w jesiennej ramówce Polsatu).

>>> „Świat według Kiepskich” stracił 200 tys. widzów

W wieczornym paśmie informacyjnym cena najdroższych spotów przed „Wydarzeniami” wynosi 60,6 tys. zł (wobec 46,1 tys. zł przed rokiem).

Polsat zaczął sprzedaż swojej październikowej oferty reklamowej jako ostatni z dużych nadawców telewizyjnych. W zeszłym tygodniu cenniki na przyszły miesiąc udostępniły TVN (więcej na ten temat) i Telewizja Polska (zobacz szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cennik reklamowy Polsatu 10 proc. w górę. Najdroższa „Tylko muzyka”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamil
Top Chef ma tak słabe wyniki, że najdroższa reklama powinna kosztować najwyżej, powtarzam najwyżej 30 tys.
Ale to jest Polsat i z byle czego bat ukręci. Pozdrawiam.
9 9
odpowiedź
User
system monetarny
Banki zapłacą ile trzeba, w końcu to nie ich forsa ;-)
9 9
odpowiedź
User
Rufus
MBTM wciąż jest ogromnym "przyciągaczem" widowni, także logiczne że wtedy reklamy są najdroższe. Dla mnie zresztą ten program to fenomen, kolejna edycja a widzów wciąż sporo a Polsat ma pozycję lidera w paśmie.
8 8
odpowiedź