SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cennik TVP na czerwiec - „M jak miłość” nadal najdroższe

W czerwcowym cenniku reklamowym TVP najdroższe, podobnie jak przed rokiem, są spoty prze serialu „M jak miłość”. Nieco mniej trzeba zapłacić za reklamy w wieczornym paśmie informacyjnym TVP 1.

W ofercie reklamowej TVP na czerwiec spot przed nowym odcinkiem „M jak miłość” kosztuje od 80 do 83,6 tys. zł, natomiast po nim – od 66,5 do 69 tys. zł (wszystkie podane kwoty dotyczą reklam 30-sekundowych). Rok wcześniej za spot przy serialu trzeba było zapłacić 90,5 tys. zł. Natomiast koszt reklamy przy programie pokazującym kulisy „M jak miłość” wynosi od 56 do 59,4 tys. zł. W czerwcu ub.r. taki spot kosztował 68 tys. zł.

Dość drogi dla marketerów jest również inny serial emitowany w TVP – „Barwy szczęścia”. Reklama przed jego odcinkiem kosztuje od 28,5 do 32,3 tys. zł, a po nim – od 32 do 63,7 tys. zł. W czerwcu ub.r. na spot przed „Barwami szczęścia” trzeba było wydać maksymalnie 37 tys. zł, a po nich – 73 tys. zł.

Z kolei w wieczornym paśmie informacyjnym TVP 1 najdroższe są bloki reklamowe przed serwisem sportowym i prognozą pogody. Za emisję spotu w niedzielę o tej porze trzeba zapłacić, odpowiednio, 61 lub 63 tys. zł oraz 63 lub 65 tys. zł. Rok wcześniej reklama przed „Sportem” kosztowała maksymalnie 75,6 tys. zł, a przed „Pogodą” – 80,9 tys. zł.

W czerwcu TVP 2 pokaże ostatnie przed wakacjami odcinki „Magazynu Ekspresu Reporterów” i „Tomasza Lisa na żywo”. Reklama przed pierwszym z tych programów kosztuje 45,6 tys. zł (czyli 2,4 tys. zł mniej niż rok wcześniej), a przed drugim – 43 tys. zł (3 tys. zł mniej niż rok wcześniej).

Z kolei TVP 1 będzie transmitować dwa mecze naszej reprezentacji w piłce nożnej – z Argentyną (w niedzielę 5 czerwca) i z Francją (w czwartek 9 czerwca). Najdroższe spoty przy tych relacjach kosztują 46 tys. zł. W czerwcu ub.r. oba główne kanały TVP pokazywały mnóstwo meczów piłkarskich, ponieważ trwały mistrzostwa świata w RPA. Wtedy na spot przy najciekawszych transmisjach trzeba było wydać od 77 do 79,2 tys. zł.

Natomiast w tym roku TVP 1 będzie transmitować w czerwcu Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu. Relacje zaplanowano na sobotę 10 i niedzielę 11 czerwca, a najdroższe reklamy przy nich kosztują 53 tys. zł.

Biuro reklamy TVP 18 i 19 maja umożliwia marketerom wykupywanie reklam wprost z cennika. 20 maja będzie można rezerwować pakiety ratingowe, a 23 maja – pakiety KZP.

Dołącz do dyskusji: Cennik TVP na czerwiec - „M jak miłość” nadal najdroższe

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zbig
Jedynie słuszna decyzja - to zrezygnować z nadawania tego bubla
odpowiedź
User
asdw
TVP to porządna telewizja tylko takie ciule oskarżają ją, co nie.
odpowiedź
User
Bolez
I co to ma być - reklama telewizji publicznej?
odpowiedź