SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Centrum Handlowe Blue City promuje się jako miejsce rozrywki

Z początkiem stycznia ruszyła kampania reklamowa warszawskiego centrum handlowego Blue City. Działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited.

Article

W kampanii „Funtastic Blue City” kolorowe kropki z logo Blue City stają się prawdziwymi bohaterami. 

Akcja obejmuje media wewnętrzne Blue City, billboardy, citylighty na przystankach komunikacji miejskiej oraz animacje na ekranach leadowych w pociągach Kolei  Mazowieckich.

- Blue City wciąż się zmienia. Pozyskując nowych najemców rozrywkowych i handlowych, reagujemy na zmieniające się potrzeby i wymagania klientów. Obecnie nasza oferta charakteryzuje niespotykanymi nigdzie indziej atrakcjami dla całej rodziny oraz możliwością zrobienia różnorodnych zakupów w miejscach obecnych tylko na terenie naszego centrum  – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketing Blue City.   

Za kreację i przygotowanie kampanii, a także działania media relations i komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, która pracuje dla Blue City od 2011 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Centrum Handlowe Blue City promuje się jako miejsce rozrywki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl