SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Centrum Janki zmieniło logotyp

Podwarszawski park handlowy w Jankach ma nowy logotyp oraz system identyfikacji wizualnej.

W nowym logotypie centralnym punktem jest sygnet - ma to podkreślać nieskończenie wielu możliwości zakupowych w parku handlowym Centrum Janki.

Sygnet pojawia się w całej gamie kolorów tworzących kompozycję z trójkątów i nawiązujących do idei origami.

Nowy system identyfikacji wizualnej posłużył również do planowania i aranżacji przestrzeni Centrum. Nawiązania znajdziemy zarówno na zewnątrz obiektu, jak również w jego wnętrzach – począwszy od drzwi wejściowych, przez korytarze i witryny sklepów, aż po oznaczenia kierunkowe.

Na górze: nowy logotyp CH Janki, na dole poprzednia wersja

Firma nie podaje, kto odpowiada za projekt logotypu oraz identyfikacji wizualnej.

Właścicielami Centrum Janki są: spółka celowa CH Janki, zarządzana przez Cromwell Polish Retail Fund, Global City RE Poland, Leroy - Merlin Inwestycje, oraz Taima Investments. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska.

Dołącz do dyskusji: Centrum Janki zmieniło logotyp

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MASKVA
Już widzę, jak wygląda opis kolorów i gradientów w logomanualu!
odpowiedź