SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ceny reklam w Polsacie lekko w górę. Najdroższe przy „Mega Hicie” i „Naszym nowym domu”

W marcowym cenniku Polsatu stawki za reklamy w większości pasm są średnio kilka procent wyższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit”, programie „Nasz nowy dom”, gali KSW i niedzielnym serwisie sportowym.

Article

Za spot przy poniedziałkowo-wtorkowym cyklu filmowym „Mega Hit” trzeba w marcu zapłacić nawet 66,6 tys. zł (cena netto, bez rabatu dla spotu 30-sek.). Rok temu najdroższa reklama w tym paśmie kosztowała 73 tys. zł.

Emisja spotu przy programie „Nasz nowy dom”, który od marca w Polsacie będzie pokazywany w czwartki wieczorem zamiast w niedzielne popołudnie to wydatek rzędu 53,7 tys. zł

Zaledwie 100 zł mniej kosztuje reklama przy niedzielnym wydaniu serwisu sportowego - 53,6 tys. zł (przed rokiem było to 45,5 tys. zł). W dni powszednie za spot przy nim należy zapłacić maksymalnie 48 tys. zł. Powyżej 50 tys. zł - bo na 53,8 tys. zł wyceniono 30 sek. reklamę przy transmisji gali KSW, która odbędzie się 5 marca br.

Z kolei 52,9 tys. zł trzeba wydać na najdroższy spot przy serialu „Pierwsza miłość” (rok temu - 44,7 tys. zł).

Zainteresowani obecnością reklamową przy niedzielnym show „Must be the music” marketerzy muszą się liczyć z wydatkiem od 34,8 do 51,6 tys. zł (przed rokiem było to 43,9 tys. zł). Nieco tańsze są reklamy przy pozostałych programach rozrywkowych Polsatu.

Cena spotu przy „Twoja twarz brzmi znajomo” wynosi 44,1 tys. zł (41,4 tys. zł rok temu), przy „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami” - 36,8 – 45,4 tys. zł (39,2 tys. zł rok temu).

Wśród kulinarnych show stacji najwyższe ceny mają reklamy emitowane przy „Hell's Kitchen -Piekielna kuchnia” - od 48,3 do 50,5 tys. zł (51,9 tys. zł w ub.r.). Przy programie „Top Chef” kosztują zaś 48,3 tys. zł (47,2 tys. zł w ub.r.). Natomiast za emisję spotu przy sobotnim programie „Surprise, Surprise” trzeba zapłacić od 26 do 33,4 tys. zł.

Reklamy przy serialu „Przyjaciółki” kosztują od 32,6 do 38,3 tys. zł (39,2 tys. zł w ub.r.), a przy debiutujących w Polsacie: „Powiedz tak!” - od 23,2 do 35,1 tys. zł i „Małolatach” - 23,6 tys. zł.

Spot przy „Wydarzeniach” kosztuje maksymalnie 49,8 tys. zł w dni powszednie i 49,5 tys. zł w niedziele (45,8 tys. zł rok temu), a przy „Pogodzie” -  44,8 tys. zł od poniedziałku do piątku i 51,5 tys. zł w niedziele (47,6 tys. zł rok temu).

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy głównego nadawcy telewizyjnego ogłosiło sprzedaż czasu reklamowego na marzec. W mijającym tygodniu zrobiły to TVN Media i biuro reklamy Telewizji Polskiej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ceny reklam w Polsacie lekko w górę. Najdroższe przy „Mega Hicie” i „Naszym nowym domu”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piaweł
Ciekawe, że Nasz nowy dom taką kasę ściąg. Aczkolwiek jest na to wytłumaczenie - jest to dobry moment na puszczanie reklam dość drogich produktów, sieci meblowych itd. No ale Mega Hit to już chyba na wieki zostaniem okrętem flagowym Polsatu. Nie wiem jak o ni to robią, ale co tydzień zaglądam w poniedziałek do Polsatu i co tydzień jest jakiś niezły film.
10 8
odpowiedź
User
Polako731
strasznie drogo jak na polsat na tvp to może tak ale na polsacie za tyle kasy
8 8
odpowiedź