Cezary Glijer: ze Starcomu do K2 Search

Cezary Glijer objął stanowisko head of search w spółce K2 Search, która działa w ramach K2 Media. Wcześniej związany był z agencją Starcom Next.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
1 komentarz
Cezary Glijer: ze Starcomu do K2 Search

Glijer w K2 Search odpowiada m.in. za zarządzanie zespołem SEO, tworzenie i nadzór koncepcyjny nad ofertami, doradztwo w obszarze rozwiązań technologicznych, analizę i optymalizację procesów związanych z SEO. Odpowiedzialny jest również za monitoring rynku SEO na świecie oraz stały kontakt z klientami agencji.

Cezary Glijer swoją karierę rozpoczął w 1992 roku. W świecie SEO zaistniał od 1995r. Ostatnio związany był z agencją Starcom Next, gdzie od 2011 roku odpowiedzialny był za merytorykę SEO, zarówno po stronie zespołu SEO jak i po stronie klienta. Odpowiadał również za pozyskiwanie nowego biznesu SEO.

Prywatnie fascynat podróży w szczególności po Urugwaju oraz wolontariusz w fundacjach.

Komentarze (1)
Co się tam dzieje?
10 lat temu

Czemu ludzie uciekaja ze Starcomu. Bez ludzi nie beda mogli robic dobrych reklam

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej