SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Change Integrated z dwoma nagrodami w Cannes

Agencja Change Integrated otrzymała dwie nagrody podczas festiwalu reklamowego Cannes Lions. Srebrny Lew przypadł firmie za kampanię studia dźwiękowego Genetix, a Brązowy – za reklamę Skody Superb Combi.

Change Integrated z dwoma nagrodami w Cannes

Przygotowana przez Change Integrated kampania reklamowa studia dźwiękowego Genetix zdobyła Srebrnego Lwa w kategorii „Cyber”. W ramach akcji na jednym z portali internetowych umożliwiono użytkownikom odsłuchanie wszystkich newsów, co miało pokazać ofertę promowanej firmy. Kampania uzyskała dwie nominacje: za najlepsze połączenie reklamy i medium oraz najlepszą kreację dźwiękowo-muzyczną.

Change Integrated otrzymała też w Cannes Brązowego Lwa w kategorii „Direct” za pomysł reklamy telewizyjnej Skody Superb Combi. W ramach akcji w porze największej oglądalności dwa ogólnopolskie kanały telewizyjne wyemitowały jednocześnie różniące się nieco wersje spotu tego samochodu. W jednym filmiku auto miało zamknięty bagażnik, a napis zachęcał widzów do otworzenia go poprzez przełączenie na drugi kanał, w którym pokazywana była reklama Skody z otwartym bagażnikiem. Ta kampania była jeszcze nominowana w kategorii mediowej.

Przypomnijmy, że podczas tegorocznego festiwalu Cannes Lions nagrodę zdobyła jeszcze agencja San Maroks. W kategorii public relations wyróżniono ją za zrealizowaną wspólnie z On Board PR kampanię „Kumpel z przeszłości. 1944 Live” (więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Change Integrated z dwoma nagrodami w Cannes

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Magdalena Czaja
Małe sprostowanie: oczywiscie pierwszego Srebrnego Lwa zdobyła agencja SAN MARKOS! Gratulujemy Change :-))
odpowiedź