Chatbot na Money.pl odpowiada na pytania przedsiębiorców o tarczę antykryzysową

Na stronie głównej serwisu Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) pojawił się chatbot, który udziela informacji przedsiębiorcom na tematy związane z koronawirusem. - Chcemy wzmocnić zaangażowanie stałych i nowych użytkowników, którzy poszukują niezbędnych i wiarygodnych informacji najszybciej jak tylko się da - mówi Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w Wirtualnej Polsce.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Chatbot na Money.pl odpowiada na pytania przedsiębiorców o tarczę antykryzysową

Chatbot znalazł się na Money.pl w odpowiedzi na zwiększony ruch i potrzeby użytkowników. Przedsiębiorcy, samozatrudnieni i użytkownicy mogą używać przygotowanego menu z najważniejszymi informacjami, jak również sami zadawać pytania. Poprzez bota czytelnicy mają dostęp do najbardziej aktualnych wiadomości dotyczących postanowień tzw. tarczy antykryzysowej.

- Chcemy wzmocnić zaangażowanie stałych i nowych użytkowników, którzy poszukują niezbędnych i wiarygodnych informacji najszybciej jak tylko się da. Chatbot dostarcza skrupulatnie dobrane treści na żądanie, dokładnie w momencie, kiedy są one komuś potrzebne. Takie rozwiązanie stanowi też element w automatyzacji procesów wydawniczych, dostarczając istotnych wskaźników jakościowych – komentuje Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w WP.

grafika

Chatbot przygotowano we współpracy z polską firmą Advisero, która specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych systemów do wsparcia kontaktu z klientem. Współpraca z Money.pl jest jedną z pierwszych prób wdrożenia chatbotów do polityki wydawniczej. Algorytm bota rozwijany jest w oparciu o mechanizmy Machine Learning i NLP. Bot jest stale aktualizowany i zyskuje na jakości wraz ze wzrostem liczby konwersacji i zadanych pytań.

- Patrząc na to, co dzieje się wokół nas, uznaliśmy, że należy stworzyć rozwiązanie, które pomoże ludziom poradzić sobie z natłokiem informacji. Kryzys rodzi nowe pomysły i nasze narzędzie ma na celu stać się miejscem, które pomoże przedsiębiorcom rozstrzygnąć problemy i znaleźć odpowiedzi na najtrudniejsze, praktyczne pytania w jednym miejscu, przez całą dobę - wyjaśnia Patryk Koć, odpowiadający w Advisero za budowanie strategii i współpracę z klientami Enterprise.

Wszystkie strony i aplikacje internetowej Wirtualna Polska Holding zanotowały w styczniu 21,81 mln użytkowników i 3,13 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 17,42 mln użytkowników i 2,02 mld odsłon. W kategorii informacyjno-publicystycznej WP.pl miała 9,84 mln odwiedzających i 218,8 mln odsłon.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami