SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cheetos promuje chrupki w kształcie wąsów

Agencja VML oraz dom mediowy OMD odpowiadają za nową kampanię reklamową imitowanej edycji paczek Cheetos Mustache z chrupkami w kształcie wąsów o smaku BBQ.

Article

Na akcję składa się kilka aktywności. Jedną z nich jest 15-sekundowy spot do emisji w telewizji. Jego bohaterem jest Tadeusz, tata dwójki dzieci, którego wąsy były inspiracją do stworzenia kształtu chrupek.

Oprócz tego przygotowano kilkusekundowy spot informujący o nowości w portfolio Cheetos.

Oprócz spotu przygotowano specjalne filtry na Facebooku oraz Snapchacie, z gepardem Chesterem.  Użytkownicy włączający ten filtr mogą zrobić selfie zainspirowane kształtami ulubionych chrupek. Zaplanowano również współpracę z influencerami. Do kampanii zaangażowano duety twórców internetowych: Naruciak i Unboxall, Smav i Dominik Rupiński oraz Sylwia Lipka i Dominik Łupicki.

Za strategię, koncept kreatywny, adaptację spotów i współpracę z influencerami przy kampanii odpowiada VML Poland. Agencja przygotowała także bumpery oraz dedykowane filtry, które są już dostępne na Facebooku oraz Snapchacie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cheetos promuje chrupki w kształcie wąsów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
agnieszka
chrupki kukurydziane o smaku sosu barbecue
0 0
odpowiedź