SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Chilli ZET: Nastaw się na chill out

W prasie i internecie rusza wizerunkowa kampania reklamowa Chilli Zet. Akcję pod hasłem „Nastaw się na chill out” przygotowały agencja reklamowa TBWA\ i dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Startująca właśnie kampania reklamowa radia Chilli ZET podkreśla jego wizerunek jako stacji prezentującej wyszukane brzmienia, magnetyczne osobowości i programy o sztuce życia. Przekaz pod hasłem „Nastaw się na chill out” zawiera informację o wszystkich częstotliwościach lokalnych tej stacji. Wykorzystany w kampanii layout nawiązuje zarazem do grafiki, która pojawi się na okładce nowej płyty Chilli ZET

Akcja jest prowadzona w internecie (onet.pl i wp.pl), a 19 marca obejmie prasę (22 magazyny kolorowe, m.in. „In Style”, „Maleman”, „Pani”, „Film”, „Top Gear”, „Zwierciadło”, „Twój Styl”, „Elle”, „National Geographic”, „Sens”).

Kampanię – we współpracy z działem promocji Radia ZET i Chilli ZET – przygotowały agencja reklamowa TBWA\ (kreacja) i dom mediowy ZenithOptimedia Group (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Chilli ZET: Nastaw się na chill out

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dionizy
brawo, upadająca dama z falbankami, projekt nowoczesny nowatorski znakomicie oddający bliskie spotkania Eurozetu z parterem, świetny design, na miarę wypadkowej programu Radia ZET, wreszcie ktoś przedstawił prawdę , tylko dlaczego to tak długo trwało, gdyby jeszcze tak wstawić twarz kirsteina zamiast tej modelki chilli zet zyskało by nowych słuchaczy, a sam kirstein moglby poprowadzic autorski program....TRANS-ZETKA z dodatkiem chilli
odpowiedź
User
asa
dobra reklama :)
odpowiedź
User
me
Ineligentne radio dla ineligentnie wygladajacych takich jak ex przydupas Robusia:)
odpowiedź