SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Chińczycy bardziej lojalni wobec krajowych marek

Chińscy konsumenci preferują krajowe marki od marek zagranicznych.

Na czele opracowanego przez firmę Alix Partners rankingu marek cieszących się największym zaufaniem (China Brand Power Index) znalazły się cztery marki krajowe: Haier (w kategorii dobra konsumpcyjne trwałego użytku), Hearttex (produkty do domu), Tsingtao (napoje alkoholowe) oraz Master Kong (napoje bezalkoholowe) - informuje serwis Brandweek.

Tymczasem w pozostałych kategoriach czołowe miejsca zajęły marki zagraniczne - Olay, Nike, Safeguard oraz Sony.

Firma AlixPartners opracowała ranking prosząc 5 tysięcy konsumentów o ocenienie każdej z kategorii na podstawie pięciu marketingowych preferencji: produktu, ceny, usługi, dostępu w sklepach oraz doświadczenia zakupowego.

W pięciu z ośmiu kategorii najważniejszym okazał się produkt przed usługą. Natomiast w pozostałych trzech kategoriach (produkty do domu, technologie oraz dobra konsumpcyjne trwałego użytku) najważniejsza była usługa.

źródło: Brandweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Chińczycy bardziej lojalni wobec krajowych marek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl