Chio: Weź się wyraź

Rozpoczęła się jesienna promocja konsumencka Boys&Girls podhasłem 'Weź się wyraź' dla marki chipsów Chio. Działania mającharakter wizerunkowy, a ich celem jest wzrost sprzedaży produktówChio należących do firmy The Lorenz Bahlsen Snack-World.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Drugi etap promocji konsumenckiej rozpoczął się w październiku ipotrwa do końca br. Działania kierowane są do nastoletniej grupykonsumentów w przedziale wiekowym 10-14 lat. Charakterystycznymelementem kampanii wizerunkowej jest konsekwentny podziałkolorystyczny promocji na róż i czerń. W każdej paczce chipsów Chiooprócz wrzutek z zabawnymi tekstami znajduje się kupon z kodemumożliwiającym wzięcie udziału w  losowaniu nagród. W drugiejedycji promocji do wygrania są konsole do gier Nintendo Wii zzestawem gier Wii Sports, przenośne odtwarzacze DVD orazodtwarzacze MP4 Zen Vision, z motywem, różowym, bądź czarnym, dowyboru.

Komunikacja promocji konsumenckiej Boys&Girls prowadzonajest przede wszystkim w telewizji i Internecie. Kampanii dla markiChio towarzyszy serwis internetowy www.chio.pl zintegrowany z platformą SMS.Działania wspierają materiały POS tj. plakaty, shelflinery, headerydo stojaków promocyjnych.

Za kreację i realizację działań od idei poprzez wsparciekomunikacyjne w tym działania ATL odpowiada agencja Peppermint.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator