SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Chrysler zwiększa wydatki na cyfrową reklamę

Amerykański koncern motoryzacyjny Chrysler zapowiedział, że 29 procent budżetu przeznaczonego na promocję modelu Dodge Journey zostanie wydane na reklamę cyfrową.

To największe nakłady w historii Chryslera, jakie firma przeznaczy na cyfrową reklamę - informuje serwis AdAge.com. Kampania będzie uwzględniać m.in. główne strony portali internetowych AOL, Yahoo i MSN, a także bardziej stargetowane działania w serwisach HGTV.com i Univision.com.

Największa część środków - 54 procent - zostanie wydana na reklamę nowego modelu Dodge'a w telewizji. Po reklamie cyfrowej, następna będzie tutaj prasa (9 procent), reklama zewnętrzna (5 procent) oraz radio (4 procent).

Co prawda Chrysler nie ujawnił dokładnej kwoty jaka zostanie przeznaczona na promocję Dodge'a Journey, ale poinformował, że jest ona porównywalna z budżetem przeznaczonym w 2007 roku na promocję modelu Dodge Nitro. Z danych firmy badawczej TNS Media Intelligence wynika, że w pierwszych trzech miesiącach koncern wydał wówczas 35 milionów dolarów.

źródło: AdAge.com

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Chrysler zwiększa wydatki na cyfrową reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl