SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Chwila dla Ciebie” liderem, „Naj” stracił najwięcej

W styczniu br. liderem sprzedaży wśród tygodników poradnikowych była „Chwila dla Ciebie”. Tytuł ten jako jedyny zanotował wzrost, w dól poszła natomiast sprzedaż obu jego konkurentów.

Średnia sprzedaż ogółem „Chwili dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła w styczniu br. 323 923 tys. egz. i była o 6 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), której sprzedaż spadła o 28 proc. do 228 086 egz.

Najwięcej stracił jednak znajdujący się na miejscu trzecim tygodnik „Naj”, którego sprzedaż ogółem w pierwszym miesiącu br. wyniosła 146 430 egz., czyli aż o 32 proc. mniej niż w styczniu 2009 roku.

styczeń
 20102009
ZKDPSprzedaż ogółem
Chwila dla Ciebie  323 923306 492
Pani Domu  228 086315 359
Naj  146 430216 236


Porównując dane miesiąc do miesiąca widać, że także w tym przypadku w górę poszła jedynie sprzedaż „Chwili dla Ciebie”.

 20102009
 styczeńgrudzień
ZKDPSprzedaż ogółem
Chwila dla Ciebie  323 923305 732
Pani Domu  228 086234 303
Naj  146 430158 405


 

Dołącz do dyskusji: „Chwila dla Ciebie” liderem, „Naj” stracił najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl