SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cięcia w Bauerze. Połączono redakcje pism młodzieżowych

Wydawnictwo Bauer zdecydowało o połączeniu redakcji pięciu magazynów młodzieżowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W związku z tą decyzją ze spółką rozstaje się co najmniej jedna osoba.

Article

Informację o utworzeniu w wydawnictwie jednej redakcji czasopism młodzieżowych potwierdził w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Brzozowski, dyrektor PR spółki. Powiedział on, że zmiana zoptymalizuje pracę zespołu.

Połączony zespół odpowiada za dwutygodniki „Bravo” i „Bravo Sport” oraz za miesięczniki „Bravo Girl”, „Fun Club” i „Twist”. Redaktorem naczelnym wszystkich tytułów został Michał Wiśnicki, dotychczasowy redaktor naczelny „Bravo” i „Fun Clubu”, jego zastępczynią została Ilona Zawistowska, dotychczasowa redaktor naczelna „Bravo Girl” i „Twista”.

Marcin Szkuat, dotychczasowy redaktor naczelny „Bravo Sport”, objął stanowisko redaktora prowadzącego w połączonej redakcji, drugim redaktorem prowadzącym jest Małgorzata Germak, dotychczasowa zastępczyni naczelnego pism „Bravo” i „Fun Club”.

Pracą zespołu graficznego odpowiedzialnego za pięć tytułów kieruje dotychczasowy dyrektor artystyczny „Bravo” Krzysztof Jezierski.

Z naszych informacji wynika, że w związku ze zmianą struktury redakcji pism młodzieżowych z wydawnictwa odeszła co najmniej jedna osoba. Dodatkowo zdecydowano o obniżkach pensji w zespole.

Maciej Brzozowski nie chciał komentować tych informacji.

Z danych ZKDP wynika, że cztery z pięciu magazynów młodzieżowych Wydawnictwa Bauer w I kwartale br. zanotowały spadki sprzedaży. Najchętniej kupowanym tytułem pozostaje dwutygodnik „Bravo”, którego średnia sprzedaż ogółem w pierwszych trzech miesiącach tego roku wyniosła 119 063 egz. po spadku o 17,68 proc. Największy spadek zanotował jednak miesięcznik „Bravo Girl”,  którego wynik poszedł w dół o 19,13 proc. do 58 005 egz. Wzrost o 4,95 proc. zanotował tylko miesięcznik „Fun Club”.

ZKDP

I kwartał 2014

I kwartał 2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpowszechnianie płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpowszechnianie płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

182 525

119 063

119 063

220 679

144 628

144 628

Bravo Sport

128 992

95 853

95 853

134 005

106 845

106 845

Fun Club

106 613

68 622

68 622

109 936

65 388

65 388

Bravo Girl

99 915

58 005

58 005

114 917

71 724

71 724

Twist

99 911

50 440

50 440

113 298

62 024

62 024

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cięcia w Bauerze. Połączono redakcje pism młodzieżowych

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
studentka mamtematyki
kocham fun club i prezenty naklejki a mam 26 lat i kupuje po dwa numery fan club cena nie gra roli wole plakaty i prezenty
15 11
odpowiedź
User
Ruda
Rok w rok to samo. Jak nie TV guidy to prasa młodzieżowa. Trzeba stamtąd wiać.
14 8
odpowiedź
User
Halo
Obniżanie pensji to faszyzm straszny. Niech przejdą się do sklepu i powiedzą, że za mleko teraz bedą płacić 20% mniej. Ciekawe czy przejdzie... W Axelu też obniżali pensje kilkakrotnie. Oczywiście tylko dziennikarzom, kadra zarządzająca miała wtedy bowiem premie.
16 8
odpowiedź
User
pavv
Ile lat można mózgi młodzieży prać? Czas ogłupiania kolorowymi obrazkami i pierdołami się powoli kończy.
15 11
odpowiedź
User
gore.
pavv, patrząc po tym co się dzieje w internecie, to chyba nie masz racji. Ogłupianie jest teraz za darmo i w większej skali.
18 8
odpowiedź