SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Cindy Crawford z aktorem ze „Stranger Things” reklamuje Reserved w stylu lat 80. (wideo)

W czwartek, 15 marca wystartuje kampania reklamowa promująca wiosenno-letnią kolekcję marki Reserved (LPP SA). Jej twarzą została modelka Cindy Crawford, a działania prowadzone pod hasłem „I Love You Cindy” nawiązują do lat 80. Obok modelki w reklamie pojawiają się też Dacre Montgomery z serialu „Stranger Things” oraz Eric Roberts - brat aktorki Julie Roberts.

Article

- Jesteśmy dumni, że jako jedyna polska firma odzieżowa, konsekwentnie wzmacniamy swoją obecność na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, Europy Zachodniej, Rosji oraz Bliskiego Wschodu - mówi Marek Piechocki, prezes LPP. - Międzynarodowa kampania z udziałem Cindy Crawford jest częścią naszej strategii, w której kładziemy nacisk na zwiększenie rozpoznawalności naszej flagowej marki Reserved. Jej produkty cieszą się już dziś uznaniem klientów w Europie i poza jej granicami - dodaje.

Firma jesienią ub.r. zatrudniła Kate Moss do kampanii związanej z otwarciem sklepu Reserved na kultowej Oxford Street w Londynie. Pod koniec roku, w świątecznej reklamie marki, udział wzięły czołowe top modelki i modele: Irina Shayk, Adwoa Aboah, Jordan Dunn i Jon Kortajarena.

- Wybór top modelki na nową twarz marki to nie przypadek. Koncept kampanii nawiązuje do estetyki lat 80., czyli okresu, w którym kariera Cindy Crawford nabierała największego tempa. Ona sama zaś awansowała na ikonę amerykańskiej mody. W najnowszej kampanii nostalgicznie wracamy do czasów „power woman” i lat 80. Ich kwintesencją w modzie jest niepodważalnie Cindy Crawford. Gwiazda w wiosennej kampanii Reserved utożsamia zmysłowość i kobiecość przekornie podkreślone poprzez zdrowy dystans do siebie. Kampania „I Love you Cindy” będzie mieć nieco żartobliwy wydźwięk tak, by poruszając się w świecie mody i galopujących trendów estetycznych nie zapominać, iż egzystujemy w świecie popkulturowej zabawy - mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Działania reklamowe pod hasłem „I Love You Cindy” to nawiązanie do złotej ery boomboxów, lakierów do włosów i słynnych telefonów "cegieł". Bohaterami wideo „I love you Cindy”, poza pierwszoplanową Cindy Crawford, będą również Dacre Montgomery z serialu „Stranger Things” oraz Eric Roberts, brat aktorki Julie Roberts. Start kampanii zaplanowany jest na 15 marca br. Materiały z kampanii będzie można śledzić pod tagiem #iLoveYouCindy.

Akcja reklamowa obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej, czasopisma w Polsce i za granicą, wszystkie internetowe kanały marki Reserved, social media.

Za pomysł kampanii odpowiada dział marketingu marki Reserved. Reżyserem filmu i autorem zdjęć do kampanii jest Gordon von Steiner, produkcją zajęło się studio Warsaw Creatives. Za content do social media odpowiadali Alvaro Colom oraz Bart Pogoda.

Cindy Crawford ostatnio pojawiła się w reklamach Pepsi przygotowanych na tegoroczny finał Super Bowl. Natomiast ponad 10 lat temu reklamowała w Polsce wodę Arctic (produkowaną wtedy przez firmę Hoop).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cindy Crawford z aktorem ze „Stranger Things” reklamuje Reserved w stylu lat 80. (wideo)

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ale!
Wybór emerytowanej modelki to raczej kwestia budżetu. To tak jak z samochodami: kupiłem 15-letnie Audi, więc uważam, że jeżdzę samochodem premium
13 31
odpowiedź
User
Obserwator
Extra.. Cindy Crawford to kultowa "marka".Nigdy nie wyjdzie z obiegu.Jak Claudia Schiffer.Oczywiście można się sprzeczać czy nie lepiej postawić na młodszą świeższą ale Cindy jest wszędzie lubiana.I jest ikoną dobrego stylu.Więc jeśli ma to coś pomóc.. myslę że pomoże.Sama reklama albo jej zajawka mi się podoba.Cindy jak za starych dobrych lat 90ych.
19 2
odpowiedź
User
Karina
Ja jestem zachwycona! Aż nie mogę się doczekać więcej wideo, które do tej kampanii wyprodukowali.
5 2
odpowiedź
User
Roszpunek
Cindy znam, a o czołowych top modelkach i modelach Irina Shayk, Adwoa Aboah, Jordan Dunn i Jon Kortajarena pierwsze słyszę. Także tym razem, jeśli chodzi o zwykłego Janusza wybór dobry.
9 0
odpowiedź
User
molly
Kolejna ikona mody w reklamie O.O Reserved ostatnio szaleje
3 2
odpowiedź
User
iza
Wybór emerytowanej modelki to raczej kwestia budżetu. To tak jak z samochodami: kupiłem 15-letnie Audi, więc uważam, że jeżdzę samochodem premium


Gdyby chodziło tylko o budżet to w świątecznej reklamie nie byłoby Iriny Shayk, która na chwilę obecną jest jedną z najpopularniejszych modelek, także na pewno mało nie kasuje za współpracę i nie pozuje dla byle kogo.
3 2
odpowiedź
User
LOLÓWKA
Błąd w nazwie wody
2 0
odpowiedź
User
Kasia
Fantastyczne! Światowy poziom. Rośnie pozytywna narodowa duma:-)
4 2
odpowiedź
User
Stefan
Fantastyczne! Światowy poziom. Rośnie pozytywna narodowa duma:-)

Nie przesadzajmy. Jaka duma narodowa? Prywatna firma jakigoś typa spod Gdańska, o obco brzmiącej nazwie. Duma narodowa...
4 9
odpowiedź
User
Anty Stefan
Jasne,powinna być państwowa i zarządzana przez burmistrza Pcimia
10 4
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing