Cisowianka i Buzek na rzecz Kampanii Wodnej PAH

Na początku listopada w sklepach pojawił się Cisowianka opojemności 0,33l. Nowa butelka została wyprodukowana specjalnie napotrzeby Kampanii Wodnej organizowanej przez Polską AkcjęHumanitarną. Ambasadorką programu została Agata Buzek.

KB
KB
Udostępnij artykuł:

Kupując wodę mineralną można wesprzeć Polską Akcję Humanitarną wjej działaniach na rzecz zapewnienia dostępu do wody pitnej naświecie. Cały zysk ze sprzedaży charakterystycznych butelekzostanie przekazany na konto PAH, która gromadzi fundusze na budowęstudni i ujęć wody w Sudanie Południowym, regionie o katastrofalnejsytuacji wodnej.

- Każdy może mieć swój wkład w budowę studni w PołudniowymSudanie - mówi Janina Ochojska, Prezes Polskiej Akcji Humanitarnej.- Kupno jednej małej butelki o zawartości 0,33l to aż 5 litrów wodydla mieszkańców Południowego Sudanu. Jeśli 45 tys. osób kupi tylkojedną butelkę to wybudujemy jedną studnię. Wodę pijemy codziennie,dajmy tę szansę również mieszkańcom Południowego Sudanu.

Ambasadorką Kampanii realizowanej przez PAH i Cisowiankę zostałapopularna aktorka i modelka Agata Buzek. Aktorka wystąpi u bokuJaniny Ochojskiej w spocie Kampanii Wodnej. Weźmie również udział wdziałaniach edukacyjnych.

- Mam nadzieję, że uda nam się pobudzić wyobraźnię ludzi,uświadomić im, co znaczy żyć bez łatwego dostępu do wody. Jakiemamy szczęście, że u nas woda jest wszędzie. Teraz mamy dodatkowoszansę, żeby się tym dobrem podzielić. I to bez żadnego wysiłku! -mówi Buzek.

Kampania Wodna realizowana jest przy pomocy i współpracypatronów medialnych: National Geographic Channel oraz ClearChannel. Etykietę Cisowianki dedykowanej Kampanii Wodnej opracowałaagencja Testardo Red Cell. Obsługą PR Kampanii zajmuje się agencjaPapaya Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu