Citi Handlowy reklamuje się na 200-lecie (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Citi Handlowego podkreślają 200 lat działania Grupy Citi. Akcję przygotowały agencja Publicis i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W jubileuszowej kampanii Citi Handlowego prezentowane są najważniejsze wydarzenia, do których doszło w czasie 200-letniej historii Grupy Citi. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Jeden bank, dwie tradycje, 200 lat postępu”.

Na polskim rynku kampania obejmuje prasę („Puls Biznesu”, „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Polityka”, „Forbes”, „Kaleidoscope”) oraz internet (serwis citihandlowy.pl/200, reklamy na portalach takich jak m.in. Gazeta.pl, Onet.pl i Infor.pl oraz w wersjach „Newsweeka”, „Polityki”, „Wprost” i Onetu na urządzenia mobilne). Globalną kreacją reklam zajęła się agencja Publicis, ich adaptacją na nasz rynek - polski oddział Publicis, a media kupił dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?