SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

City Interactive zmienia logo na czarno-białe

Produkująca i dystrybuująca gry firma City Interactive ma nowy logotyp. To początek rebrandingu spółki.

Nowy logotyp City Interactive jest czarno-biały, przy czym funkcjonuje w dwóch wersjach: czarnej na białym tle i białej na czarnym.

Znak znalazł się już w serwisie City Interactive i na stronach wszystkich jej gier, a także w udostępnionym właśnie zwiastunie gry „Dogfight 1942”. Stopniowo będzie wprowadzany do wszystkich materiałów i treści firmy.

Dołącz do dyskusji: City Interactive zmienia logo na czarno-białe

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
krzysztof
zmiana na +
odpowiedź
User
yano
jedna z najlepszych zmian, jakie ostatnio widziałem, już widzę te sygnety na opakowaniach gier, super!
odpowiedź
User
mati2109
trochę mi przypomina EA, ale nie ze względu na kształt tylko te skrócenie nazwy z City Interactive na CI ( Electronic Arts na EA) i dodanie games na dole. Ale może to przypadek
odpowiedź