Cityboard Media będzie kupować billboardy do kampanii kancelarii premiera

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczący zakupu powierzchni reklamowych na nośnikach reklamy zewnętrznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cityboard Media będzie kupować billboardy do kampanii kancelarii premiera
Mateusz Morawiecki (screen: YouTube/Janusz Jaskółka)

Oferty w nim złożyły 4 agencje: Stroer Media (z ceną 984 tys. zł), Sigma Bis - wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU (984 tys. zł), Cityboard Media (984 tys. zł) i Znajdzreklame.pl (984 tys. zł).

KPRM najwyżej oceniła ofertę Cityboard Media, wybierając tę właśnie firmę do współpracy.

W planowanych działaniach informacyjnych kancelaria premiera będzie informować m.in. o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentować zmiany i rozwiązania dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.

Do zaplanowanych przez KPRM kampanii wykorzystywane mają być billboardy od 2,5 do 5,5 m kw., billboardy o powierzchni 18, 36 i 48 m kw . Nośniki muszą być oświetlone - 75 proc. z nich ma korzystać z lamp typu LED, by zminimalizować zużycie energii elektrycznej. Mogą to być reklamy zarówno wolnostojące, jak i umieszczone na budynkach.

Cityboard Media zajmie się zakupem powierzchni reklamowej na nośnikach, wydrukiem materiałów, wyklejeniem reklam, konserwacją oraz demontażem i utylizacją.

Będzie pracować dla Kancelarii Premiera do połowy grudnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu