SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cityboard Media obsługuje w Polsce reklamy na TikToku

Agencja Cityboard Media została oficjalnym partnerem reklamowym chińskiej aplikacji TikTok w Polsce.

Article

Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników.

- Naszym klientom obecnie oferujemy kompleksową obsługę działań marketingowych na TikToku, od  kampanii stricte mediowych, przygotowywaniu strategii działań, tworzeniu konceptów kreatywnych, aktywizacji, aż po działania z tiktokerami - mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Klienci oprócz działań reklamowych na platformie TikTok, będą miali możliwość przeprowadzania kampanii reklamowych na innych platformach takich jak BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello, które należą do ByteDanc, czyli właściciela platformy TikTok.

Właściciel TikToka, chińska firma ByteDance, w 2019 r. zanotowała znaczący wzrost przychodów do kwoty 17 mld dol. W ciągu 12 miesięcy spółka osiągnęła zysk netto w wysokości 3 mld dol., a wszystkie platformy prowadzone przez ByteDance miały ponad 1,5 mld użytkowników miesięcznie.

Według danych Gemius/PBI, w maju przeglądarkowa wersja TikToka w Polsce odnotowała 1,45 mln użytkowników i 14,06 mln odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cityboard Media obsługuje w Polsce reklamy na TikToku

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MiriamnorID
Almamea
odpowiedź
User
Frodo
Każdy może mieć dostęp do panelu Tik Toka i w Polsce wiele agencji już ma. Była nawet już kilka hashtag challengy. O co wielkie aj waj? Zaraz agencje będą wydawać notki, że potrafią w ogóle planować media i że mają rabaty u wydawców. Rozumiem, że agencja coś takiego wypuszcza, zwłaszcza, jak nie ma o czym napisać, ale ktoś to w redakcji powinien weryfikować.
odpowiedź
User
antek
Każdy może mieć dostęp do panelu Tik Toka i w Polsce wiele agencji już ma. Była nawet już kilka hashtag challengy. O co wielkie aj waj? Zaraz agencje będą wydawać notki, że potrafią w ogóle planować media i że mają rabaty u wydawców. Rozumiem, że agencja coś takiego wypuszcza, zwłaszcza, jak nie ma o czym napisać, ale ktoś to w redakcji powinien weryfikować.


Skąd masz takie info? Nasz kraj dla zwykłego usera jest zablokowany, nie można robić reklam. Trochę wiedzy, a później komentarz.
odpowiedź