Cityboard Media, Sigma Bis i Stroer w przetargu Kancelarii Premiera

Pięć firm złożyło oferty w przetargu Kancelarii Premiera na dostawcę nośników reklamy zewnętrznej do zlecanych przez nią kampanii. Są wśród nich m.in. Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU), Cityboard Media i Stroer Media - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oferty w nim złożyły: Cityboard Media, Stroer Media, Sigma Bis, Media Group i Agencja Reklamowa DSK.

Zwycięska firma będzie pracować dla KPRM do połowy grudnia br. Budżet wynosi 4 mln zł.

Każda kampania zlecana przez Kancelarię Premiera będzie obejmować zakup powierzchni reklamowych na nośniku typu bilboard na okres 1 miesiąca lub dwóch tygodni. Chodzi o zakup reklam OOH na terenie całej Polski, ma uwzględniać dobową widownię nośników.

Do końca 2021 roku zakupem nośników reklamy zewnętrznej do kampanii Kancelarii Premiera zajmowała się Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU) wybrana w przetargu jesienią ub.r. Kontrakt wyceniono wówczas na 2 mln zł.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej